تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صلح و سازش 13 هزار پرونده ورودی به شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی

صلح و سازش 13 هزار پرونده ورودی به شوراهای حل اختلاف خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازمشهد ، محمود رفسنجانی معاون قضایی دادگستری و رییس اداره شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی در حاشیه دیدار با خانواده شهیدان محمد مسعود مسئله گو و سید امیر میری به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهار داشت: سال گذشته نیز 43 هزار و 681 مورد از مجموع 263 هزار پرونده بررسی شده در شوراهای حل اختلاف استان به صلح و سازش ختم شد.
رفسنجانی تاکید کرد: تلاش برای ترویج فرهنگ صلح و آشتی و ایجاد مصالحه مهمترین رویکرد شوراهای حل اختلاف استان در سال 96 است.
معاون قضایی دادگستری خراسان رضوی همچنین گفت: دعاوی مالی و اختلافات موجر و مستاجر در تخلیه اماکن مسکونی بیشترین آمار پرونده‌ های وارده به شورای حل اختلاف است.
اول تا هفتم تیرماه هرسال به نام هفته قوه قضاییه نامگذارى شده است.
شورای حل اختلاف زیر نظر قوه قضائیه فعالیت می ‌کند و صلاحیت رسیدگی به کلیه امور مدنی و حقوقی، کلیه جرایم قابل گذشت و جنبه خصوصی جرایم غیرقابل گذشت را دارد.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صلح و سازش 13 هزار پرونده ورودی به شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..