تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خط مشی نظام اسلامی ؛مبارزه با اسراییل

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ حجت الاسلام صدرالدین شریعتی استاد حوزه و دانشگاه در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در مصلی وحدت گرگان گفت؛ امام انقلابی ما خط مشی ما و همه مسمانان دنیا را در مقابله با استکبار خصوصا آمریکا و اسراییل مشخص کرده است و مردم امروز می دانند آزادی قدس شریف با ایستادگی در مقابل ظلم به دست می آید .


وی افزود ؛ هدف دشمن نابودی اسلام است اما اعتقاد و پایبندی مسلمین و مشتان گره کرده آنان،استکبار جهانی را ریشه کن خواهد کرد.


وی همچنین اضافه کرد ؛ دشمن برای همه ملت های انقلابی از جمله ملت ایران توطئه می کند اما گوش به فرمان رهبر باید بود و توطئه را به خودشان برگرداند.


حجت الاسلام سیدصدرالدین شریعتی گفت : روز قدس میراث بنیانگذار انقلاب است و امروز نه تنها در ایران بلکه در تمام بلاد اسلامی روز قدس محترم شمرده می شود و همه مسلمانان با فریاد مرگ بر اسراییل به ستیز با مرکز ظلم و استکبار برخواسته اند.

انتهای پیام / ا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خط مشی نظام اسلامی ؛مبارزه با اسراییل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..