تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مبارزه با تروریسم و اعلام انزجار از صهیونیست‌ها شعار ملی ایران

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حجت‌الاسلام علی مرادی امام جمعه بیجار پیش از ظهر امروز در سخنرانی راهپیمایی روز قدس بیجار، با بیان اینکه ملت ایران اسلامی با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر به آرمان‌های امام راحل  لبیک گفتند،گفت: مردم ایران اسلامی با اطاعت از فرامین رهبری روز قدس را برای نشان دادن اتحاد صوف مسلمین و انزجار از استکبار جهانی پر شورتر از سنوات گذشته برپا کردند.

وی با اشاره به سخن امام راحل مبنی بر اینکه "آمریکا و اسرائیل هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند"افزود: ما تا به امروز بر همین شعار "که اسرائیل باید از بین برود" معتقد هستیم و آینده اسرائیل و ظلم و غصب و تجاوز و تعدی و کودک‌کشی را ناپایدار و محکوم به فنا و شکست می‌دانیم.

وی با بیان اینکه امروز روز اسلام است، روز قدس را روز پیروزی اسلام و وحدت امت اسلامی عنوان کرد.

وی بیان کرد: امروز شعار مبارزه با تروریسم و اعلام انزجار از صهیونیست‌ها و نظام سلطه پشت سر رهبر انقلاب، شعار ملت و دولت و مجلس و قوه قضائیه و نیروهای عظیم انتظامی و نظامی و امنیتی و تمامی اقشار جامعه ما است.

انتهای پیام/  م ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مبارزه با تروریسم و اعلام انزجار از صهیونیست‌ها شعار ملی ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..