تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور مردم در راهپیمایی نماینگر نفرت از دشمنان اسلام

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ماموستا سیداحسن حسینی امام جمعه موقت سنندج ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سنندج با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس و اشاره به آیاتی از قران کریم، گفت: قوم یهود همواره انسان هایی عهدشکن بوده ودر خط خلاف قدم بر می‌داشتند.

وی با بیان اینکه توطئه یهودعلیه مسلمانان تاریخی و به زمان پیامبر باز می‌گردد،افزود: یهودیان در صدر اسلام توطئه‌های زیادی علیه پیامبر اجرا کردند و اذیت و آزار زیادی را برای پیامبر داشتند.

حسینی بیان کرد: امروز مردم کردستان با مشارکت بالای خود در راهپیمایی روز قدس به اسرائیل و حامیانشان نشان دادند که انزجار از آنها پایان‌ناپذیر است.

انتهای پیام/ م ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور مردم در راهپیمایی نماینگر نفرت از دشمنان اسلام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..