تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ملت نشان داد از تهدیدات پوشالی نمی‌هراسد/ موشک‌ها اول به قلب آمریکا و اسرائیل خورد

ملت نشان داد از تهدیدات پوشالی نمی‌هراسد/ موشک‌ها اول به قلب آمریکا و اسرائیل خوردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله احمد جنتی در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در قم با تقدیر از حضور حماسی ملت در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد: باید قدردان این مردم همیشه حاضر در صحنه بود.

وی با اشاره به اینکه ملت با حضور خود نشان می‌دهد که از تهدیدات پوشالی آمریکا هراسی ندارد، تاکید کرد: قدرت حضور ملت در این راهپیمایی از قدرت موشک‌ها بیشتر است چرا که ملت وحدت خود را به نمایش می گذارد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: موشک‌ها اول به قلب آمریکا و اسرائیل خورد و بعد در پیشانی داعشی‌ها فرود آمد.

وی با بیان اینکه پیام این راهپیمایی به صهیونیست ها این است که عمر شما به آخر رسیده است گفت: رهبری فرمودند تا 25 سال دیگر رژیم صهیونیستی وجود ندارد و امیدواریم با ظهور امام عصر(عج) پیروزی مردم فسلطین را در قدس جشن بگیریم.

انتهای پیام/ز

آیت‌الله جنتی در راهپیمایی روز قدس قم شرکت کرد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ملت نشان داد از تهدیدات پوشالی نمی‌هراسد/ موشک‌ها اول به قلب آمریکا و اسرائیل خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..