تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رمز گشایی از حروفی که داعش بر دیوار‌ها می‌نویسد+تصاویر

رمز گشایی از حروفی که داعش بر دیوار‌ها می‌نویسد+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجای باشگاه خبرنگاران جوان، روی دیوار بعضی از منازل در موصل علامت هایی اختصاری دیده می شود که هر کدام یک معنی دارد .  داعشی ها به نوعی پس از تحقیقات با نوشتن آنها به دیگر افراد گروه آمار می دهند که بدانند با خانواده هایی که در هر کدام از این خانه ها زندگی می کنند چگونه برخورد داشته باشند و به نفع خود از آنها بهره برداری کنند .


در ادامه به تعدادی از این رمز گزاری ها که بعد از آزادسازى محله هاى اين شهر آشكار شد اشاره می کنیم.

به گفته مردم اين محله ها :
حرف «س» مخفف «سيارة» يعنى اين منزل داراى خودرو ميباشد و بعد توسط داعش مجبور ميشد براى جلوگيرى از پيشروى نيروهاى عراق، خودروى خود را در وسط كوچه پارك كند.
حرف «ن»مخفف «نصارى» يعنى صاحب اين منزل مسيحى است.
حرف «م» مخفف «مرتد» يعنى صاحب اين منزل مرتد است.
حرف «ر» مخفف «رافضى» يعنى صاحب اين منزل شيعه است.
حرف«ت» مخفف «تحقيق» يعنى اين منزل تحت بررسى است.
حرف «ح» مخفف «حضور» يعنى صاحب اين منزل بايد به اداره مربوطه مراجعه كند.

رمز گشایی از حروفی که داعش بر دیوار‌ها می‌نویسد+عکس


گفتنی است گروه تروریستی داعش به مسیحیان هشدار داده که برای ادامه حضور در قلمرو دولت اسلامی باید با مفاد قرارداد «ضمه» موافقت خود را اعلام کنند وگرنه سرنوشتی سیاهی در انتظار آنان است، بر اساس این قرارداد، غیر مسلمانانی که در سرزمین‌های اسلامی زندگی می‌کنند باید مالیاتی خاص موسوم به جزیه پرداخت کنند وگرنه این شمشیر است که با آنها سخن می گوید.

رمز گشایی از حروفی که داعش بر دیوار‌ها می‌نویسد+عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رمز گشایی از حروفی که داعش بر دیوار‌ها می‌نویسد+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..