تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سکوت عجیب بارسلونا در مورد جذب ستاره برزیلی

کد خبر: ۵۵۴۶۵۹

۱۶۹  بازدید

در برزیل پیوستن لوکاس لیما به بارسلونا را قطعی می دانند ولی در اسپانیا این مساله تکذیب شده است.

ورزش سه: در برزیل پیوستن لوکاس لیما به بارسلونا را قطعی می دانند ولی در اسپانیا این مساله تکذیب شده است.

 روز گذشته لوکاس لیما، هافبک باشگاه سانتوس برزیل فاش ساخت که مذاکراتش با بارسلونا خوب پیش رفته و او به زودی به این تیم خواهد پیوست. گلوبو اسپورته و رادیو فاکس نیز این خبر را تایید کردند.

سکوت عجیب بارسلونا در مورد جذب ستاره برزیلی

نکته جالب همزمانی این اخبار با سفر رائول سانیه هی، مدیر بخش فوتبال بارسلونا به برزیل بود و این شایعه که او برای جذب لیما در برزیل حضور دارد قوت گرفت اما موندودپورتیوو، نشریه نزدیک به مدیران بارسا به نقل از منابع موثق خود هرگونه مذاکره با لوکاس لیما از سوی باشگاه بارسلونا را تکذیب کرد.

یکی از مدیران ارشد بارسا به موندودپورتیوو گفته است که هیچ برنامه ای برای جذب لیما برای این تابستان ندارند ولی حاضر نشد انتقال او در ژانویه 2018 را رد کند.

نکته جالب تر اینجاست که قرارداد لیما با سانتوس چند ماه دیگر به اتمام می رسد و او زمستان پیش رو می تواند به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی موردنظر خود شود.

به نظر می رسد سکوت بارسلونا به همین خاطر است. آنها با لیما به توافق دست یافته اند و این بازیکن از زمستان راهی بارسا خواهد شد. لازم به ذکر است که هرگونه افشای مذاکرات با لیما می تواند به شکایت سانتوس از بارسلونا منجر شود.

گفته می شود لیما به توصیه پدر نیمار مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سکوت عجیب بارسلونا در مورد جذب ستاره برزیلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..