تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت بیش از ۱۰ هزار مدرسه در فعالیت‌های انجمن‌های اسلامی دانش آموزان

شرکت بیش از ۱۰ هزار مدرسه در فعالیت‌های انجمن‌های اسلامی دانش آموزانحامد علامتی دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص میزان شرکت دانش آموزان در این اتحادیه و توجه به توسعه آن اظهار کرد: توسعه پوشش دانش آموزان را به تدریج و با حفظ کیفیت در کار‌ها دنبال می‌کنیم و بر این اساس تعداد دانش آموزان تحت پوشش را افزایش دادیم.

وی ادامه داد: با ورود دانش آموزان متوسطه اول به اتحادیه انجمن‌های اسلامی تعداد دانش آموزان از پنج هزار به ۱۰ هزار دانش آموز افزایش یافته است.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان بیان کرد: هرچه دانش آموزان تحت پوشش اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان افزایش یابد به تبع آن دایره تاثیرگذاری افزایش خواهد یافت البته همواره توسعه متوازن را در کنار توسعه مورد توجه قرار دادیم.

علامتی تصریح کرد: به دلیل افزایش کمیت، کیفیت کار‌ها را نادیده نگرفته و به دنبال رشد هر ۲ جنبه این مساله برای دانش آموزان هستیم و سنجش اثرگذاری کار‌ها پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

وی یادآور شد: دفتر ارزیابی و برنامه ریزی اتحادیه بعد از هر برنامه در قالب فعالیت علمی اثربخشی کار‌ها را از طریق دانش آموزان مورد سنجش قرار می‌دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت بیش از ۱۰ هزار مدرسه در فعالیت‌های انجمن‌های اسلامی دانش آموزان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..