تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در داخل گوگل از اندروید O با نام «کوکی جو پرک» یاد می‌شود

گوگل همواره برای هر کدام از نسخه‌های اندروید نام یکی از شیرینی‌ها را انتخاب می‌کند که با حرف اول نام‌گذاری نسخه‌ی اندروید شروع شده باشد. پس نسخه‌ی جدید اندروید نیز باید نام شیرینی دیگری باشد که با O شروع می‌شود. پیش از این بسیاری گمان می‌کردند که نسخه‌ی بعدی سیستم عامل گوگل، اندروید اورئو (Android Oreo) خواهد بود، اما مشخص شده است که در داخل گوگل از آن با نام Oatmeal Cookie یاد می‌شود که نوعی کوکی است که با بلغور جو دوسر تهیه می‌شود. 

مقاله مرتبط

هنوز مشخص نیست که نام نهایی اندروید بعدی اوتمیل کوکی باشد، اما فعلا با این نام صدا زده می‌شود. پیش از این نیز در داخل گوگل نسخه‌‌های قبلی اندروید مانند اندروید K با نام Key Lime Pie و اندروید L با نام Lemon Meringue Pie صدا زده می‌شدند که نام نهایی هر دو نسخه تغییر کرد.

گوگل در کنفرانس Google IO 2017 برای اولین بار به‌صورت رسمی Android O را رونمایی کرد و ماه پیش نیز اولین پیش‌نمایش آزمایشی از این نسخه از اندروید منتشر شد. انتظار می‌رود که نسخه‌ی نهایی اندروید O تابستان امسال ابتدا برای پیکسل و کمی بعد به مرور برای دیگر ابزارهای اندرویدی ارائه شود. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در داخل گوگل از اندروید O با نام «کوکی جو پرک» یاد می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..