تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زندگی عجیب نابغه ریاضی با موهای ژولیده + عکس

زندگی عجیب نابغه ریاضی با موهای ژولیده + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛در روزهای اخیر تصویر زندگی متفاوت و عجیب نابغه ریاضی جهان بسیار مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته و نحوه لباس پوشیدن وی که به بی خانمان ها شباهت بسیاری دارد تا یک نابغه ریاضی لذا این تواضع و فروتنی وی مورد تحسین این کاربران قرار گرفته است.
گریگوری پرلمن اهل کشور روسیه در سال 1966 در شهر سن پترزبورگ متولد شده و از ابتدای دوران تحصیلات خود در همه المپیاد های ریاضی این کشور رتبه برتر را کسب کرده است.
وی در سال 1982 در یک رقابت بین المللی با کسب نمره کامل مدال طلای المپیاد ریاضی را کسب کرد و بدون آزمون توانست وارد دانشگاه ایالتی سن پترزبورگ شود.
وی در سال 1990 دکترای ریاضی خود را بدست آورد و کار خود را در دانشکده استکلوف شهر سن پترزبورگ آغاز کرد و در سال 1992 راهی ایالات متحده آمریکا شد و یک سال بعد توانست نظریه روح را اثبات کند.
پس از اثبات این نظریه توسط پرلمن چندین دانشگاه آمریکایی از وی دعوت به همکاری کردند که پرلمن با رد همه این درخواست ها به کشورش بازگشت و به تدریس ریاضی در موسسه استکلوف پرداخت.
وی نقش بسزایی در فهم هندسه ریمان و توپولو‍ی هندسی ایفا کرد در سال 2003 به خاطر کمک هایش به هندسه و بینش انقلابی وی در ساختار تحلیلی هندسی جریان ریکسی برنده مدال فیلد شد که پرلمن از دریافت آن امتناع کرد.
او همچنین از دریافت جایزه یک میلیون دلاری حل مسائل پیچیده ریاضی سر باز زد و اکنون در شهر سن پترزبورگ به تدریس ریاضی می پردازد.

زندگی عجیب نابغه ریاضی با موهای ژولیده + عکس
 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زندگی عجیب نابغه ریاضی با موهای ژولیده + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..