تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفع اختلالات شدید اسکایپ پس از سه روز

اسکایپ از ۲۹ خرداد در اروپا، برخی از نقاط امریکا و همچنین بخش‌های از کشورهای دیگر به دلیل حملات DDoS با اختلالات شدید روبه‌رو بود که بالاخره امروز به حالات عادی برگشت.

اگر سرویس پیام‌رسانی صوتی، تصویری و متنی اسکایپ استفاده می‌کنید احتمالا طی چند روز اخیر متوجه‌ اختلالات در این سرویس شده‌اید. طی سه روز گذشته پیام‌های کاربران اسکایپ به سختی ارسال می‌شد و حتی بسیاری قادر به ورود به نرم‌افزار این سرویس نمی‌شدند. 

مایکروسافت از زمانی که متوجه‌ی این مشکل شد، به سرعت مشکل کاربران ایالات متحده‌ی امریکا را حل کرد؛ اما کاربران اروپایی همچنان با مشکل روبه‌رو بودند. 

هر چند مایکروسافت طی سه روزی که سرورهای اسکایپ تحت حمله‌ی DDoS بودند هیچ اطلاعاتی از دلیل بروز اختلالات اسکایپ ارائه نکرد، اما روز گذشته اعلام کرد که مشکل به کلی حل شده است. 

حمله DDoS یا (denial of service attack) به معنی سرازیر کردن درخواست‌های زیاد به یک سرور و استفاده بیش از حد از منابع (پردازنده، پایگاه داده، پهنای باند، حافظه و...) آن سرور است؛ به طوری که سرویس‌دهی عادی آن به کاربران دچار اختلال شده یا از دسترس خارج شود. در این نوع حمله‌ها در یک لحظه یا در طی یک زمان به صورت مداوم از طریق کامپیوترهای مختلف که ممکن است خواسته یا حتی ناخواسته مورد استفاده قرار گرفته باشند، به یک یا چندین سرور درخواست دریافت اطلاعات می‌شود و به دلیل محدود بودن قدرت پردازش سرور به کاربران در وضعیت عادی مثل حالاتی که کامپیوترهای رومیزی دچار کندی یا توقف کامل می‌شوند، دچار وقفه در سرویس دهی یا حتی از دسترس خارج شدن سرویس می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفع اختلالات شدید اسکایپ پس از سه روز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..