تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵ برنامه پولی آیفون که به مدت محدود رایگان شده‌اند (سری شانزدهم) - زوم اپ

در مقاله‌ی پیش رو شما را با چند اپلیکیشن پولی آیفون آشنا می‌کنیم که برای مدت محدودی رایگان شده‌اند.

بنا بر رسم هفتگی زومیت، این هفته نیز چند اپلیکیشن پولی آیفون را که به مدت محدود رایگان شده‌اند، برای شما آماده کرده‌ایم تا در صورت تمایل، قادر به دانلود رایگان آن‌ها باشید. دقت داشته باشید که تمام این اپلیکیشن‌ها به مدت «نامشخص» رایگان شده‌اند؛ بنابراین بهتر است قبل از اینکه دوباره به حالت پولی تبدیل شوند، هرچه سریع‌تر برای دانلود آن‌ها اقدام کنید.

SPEEDOMETER (با قیمت ۳.۹۹ دلار)

اپلیکیشن SPEEDOMETER به شما امکان اندازه‌گیری سرعت حرکت را خواهد داد که در نوع خود بسیار جالب و قابل توجه است. این برنامه بر اساس متدها و پارامترهایی که در خود دارد، جا‌به‌جایی شما در نقشه را آنالیز می‌کند و با توجه به نسبت مسیر طی شده به زمانی که مسیر را طی کرده‌اید، اقدام به محاسبه‌ی سرعت تقریبی شما خواهد کرد. این برنامه از دو واحد کیلومتر و مایل پشتیبانی می‌کند و می‌تواند مواردی همچون حداکثر سرعت یا میانگین سرعت را برای شما اندازه‌گیری کند. استفاده از برنامه در هر دو حالت افقی و عمودی امکان‌پذیر است. زیبایی محیط کاربری از دیگر ویژگی‌های این برنامه به حساب می‌آید.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

TextGrabber (با قیمت ۳.۹۹ دلار)

TextGrabber اپلیکیشنی برای گوشی‌های آیفون است که می‌تواند نوشته‌های موجود در عکس‌ها را به متن‌ قابل ویرایش تبدیل کند. نکته‌ی جالب، عملکرد آنی برنامه در تشخیص و تبدیل عکس به متن است؛ به طوری که کافی است دوربین گوشی را مقابل کاغذ مورد نظر بگیرید تا TextGrabber بدون نیاز به ثبت عکس، آن را اسکن کند و متن قابل ویرایش را به شما نمایش دهد. استفاده از این امکان برای زبان انگلیسی مقدور است و جالب‌تر آنکه بعد از تبدیل عکس به متن، قادر به تبدیل متن به صدا نیز خواهید بود و می‌توانید به همین سادگی، متنی را از روی کاغذ به یک فایل صوتی تبدیل کنید. این امر به ویژگی در سفرهای خارج از کشور می‌تواند مفید باشد؛ به طوری که کافی است هرگاه به کاغذ، دستورالعمل یا سندی برخورد کردید که معنای آن را نمی‌دانستید، TextGrabber را اجرا کنید و بعد از تشخیص متن، مستقیما آن را از داخل اپلیکیشن به بیش از ۱۰۰ زبان ترجمه کنید.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

Note-Ify Notes (با قیمت ۰.۹۹ دلار)

Note-Ify Notes اپلیکیشنی برای گوشی‌های آیفون است که توسط آن می‌توانید یک دفترچه یادداشت کاربردی و قدرتمند در اختیار داشته باشید. البته اپلیکیشن یادداشت‌برداری پیش‌فرض آیفون ممکن است نیاز اکثر کاربران را برطرف کند؛ اما همچنان استفاده از Note-Ify Notes خالی از لطف نخواهد بود. در این برنامه شما می‌توانید یادداشت‌های خود را بر اساس موضوع آن‌ها پوشه بندی کنید. بخش ظاهری برنامه نیز بسیار بادقت و باسلیقه طراحی شده است. شما می‌توانید برای هایلایت کردن یادداشت‌های مهم، آن‌ها را به‌صورت رنگی ذخیره کنید تا دسترسی سریع‌تری به آن‌ها داشته باشید. علاوه بر این راه دیگری نیز برای دسترسی ساده‌تر به یادداشت‌های مهم وجود دارد که تحت عنوان Favorite Note در اختیار شما قرار گرفته است و می‌توانید یادداشت‌های مهم را در این دسته قرار دهید. از لحاظ امنیتی نیز می‌توانید یادداشت‌های شخصی خود را با خیال راحت در این برنامه ذخیره کنید؛ چرا که در تنظیمات آن می‌توانید رمز عبور تنظیم کنید تا هیچ‌کس جز خود شما قادر به ورود به برنامه و خواندن یادداشت‌ها نباشد. فونت‌ها، پوسته و رنگ‌های به‌کاررفته در برنامه نیز همگی قابل شخصی‌سازی هستند و می‌توانید ظاهر Note-Ify Notes را آن‌طور که دوست دارید، تغییر دهید.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

BeatPad (با قیمت ۳.۹۹ دلار)

BeatPad اپلیکیشنی جالب برای آیفون است که ابزارهای کاربردی و جذابی در زمینه‌ی موزیک و آهنگسازی در اختیار شما قرار می‌دهد. این اپلیکیشن که در حال حاضر رایگان شده است، صرفا یک اپ تفریحی و سرگرم‌کننده نیست و کاربرانی که دانش خاصی در موسیقی دارند، می‌توانند استفاده‌های تخصصی‌تری نیز از این برنامه داشته باشند. برای مثال می‌توانید تمرین‌های خود حین نواختن پیانوی لمسی را ضبط کنید و دوباره به آن گوش دهید. BeatPad از پخش همزمان چند لاین نیز پشتیبانی می‌کند که پیرو آن می‌توانید با کمی حوصله، در موبایل خود آهنگسازی کنید. علاوه بر شبیه‌ساز پیانو، بخش‌های دیگری همچون تنظیم اکولایزر و ... نیز در برنامه وجود دارد تا کاربرد آن بیش از پیش شود‌.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

Line Birds (با قیمت ۰.۹۹ دلار)

Line Birds یک بازی ساده اما بسیار جذاب است که مطمئنا می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند‌. در این بازی که گرافیک دلنشینی نیز دارد، شما کنترل یک پرنده را در اختیار دارید که باید با پرش‌های دقیق و بجا، بدون برخورد به موانع بازی مسیر پیش رو را طی کنید تا بهترین رکوردی را که می‌توانید، به ثبت برسانید‌. موسیقی بازی نیز اگرچه پروژه عظیمی به حساب نمی‌آید؛ اما خوشبختانه در سطح بسیار خوبی قرار دارد و گیمر را در طول بازی به بهترین شکل همراهی می‌کند‌.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵ برنامه پولی آیفون که به مدت محدود رایگان شده‌اند (سری شانزدهم) - زوم اپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..