تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوستر مفهومی "جشن بزرگ آزاد&am

جشن بزرگ آزادی فلسطینبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز همزمان با روز جهانی قدس از پوستر مفهومی "جشن بزرگ آزادی فلسطین" از سوی فرهنگسرای قدس رونمایی شد.

پوستر جشن بزرگ آزادی فلسطین در ادامه سخنان رهبر معظم انقلاب در پاسخ به تهدیدات اسرائیل طراحی شده است که فرمودند: " ان‌شاءالله چیزی از رژیم صهیونیستی تا 25 سال آینده نخواهد ماند".

این پوستر تصویری از قدس شریف و مسجد الاقصی را در پس زمینه خود دارد و فلسطین سال 2040 میلادی را به تصویر می کشد.

در پوستر جشن بزرگ آزادی فلسطین تصویر 18 تن از رهبران کشورهای مسلمان جهان که در مسیر مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین و حمایت آنها در عرصه بین الملل تلاش کرده اند به چشم می خورد که در مسجد الاقصی گردهم آمده اند. در راس رهبران حاضر در این پوستر تصویر مقام معظم رهبری نیز رخ نمایی می کند.

این پوستر امروز همزمان در مسیر راهپیمایی مردم در روز جهانی قدس در معرض دید قرار می گیرد.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگتر بر روی آن کلیک کنید.

پوستر مفهومی


انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوستر مفهومی "جشن بزرگ آزاد&am»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..