تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دنیای مخفی پشت آسمانخراش ها در کره شمالی

کد خبر: ۵۵۴۱۸۳

۱۷۸  بازدید

به دست آوردن اطلاعات درمورد مناطق روستایی کره شمالی دشوار است، زیرا معمولا راهنمایان علاقه‌ای به نشان دادن آنچه در مناطق خارج از پیونگ یانگ اتفاق می‌افتد به مسافران ندارند.

برترین ها: عکاس وینی در سفری که به کره شمالی رفته بود توانست از مزارع این کشور عکاسی کند. به دست آوردن اطلاعات درمورد مناطق روستایی کره شمالی دشوار است، زیرا معمولا راهنمایان علاقه‌ای به نشان دادن آنچه در مناطق خارج از پیونگ یانگ اتفاق می‌افتد به مسافران ندارند. آن‌ها ترجیح می‌دهند خارجی‌ها از مناطق روستایی عکاسی نکنند، زیرا نمی‌خواهند مردم بسیار سختکوش و دچار سوء تغذیه آن‌ها دیده شوند. گزارش هایی از کودکان کار و دیگر شرایط نامناسب سیاسی وجود دارد که قرار نیست رسانه‌ای شوند.

هدف عکاس این بود که تصاویر واقعی از این کشور تهیه کند. درک او پس از ورود به این کشور کاملا ناپدید شد، چرا که هیچ اینترنت و رسانه خبری در آن موجود نبود. فضای این کشور به طور عجیب و غیرمعمولی آرام است و هیچ استرس روانی و ترسی از جنگ وجود ندارد، زیرا دسترسی به اینترنت و منابع خبری موجود نیست. کشاورزی در این کشور به نظر می‌رسد متعلق به دوران دیگری است، زیرا تکنولوژی کشاورزی جوامع غربی در آن وجود ندارد. بسیاری از کارگران از تجهیزات ابتدایی مثل چرخ دستی، بیل و گاو استفاده می‌کنند. سفر به این منطقه مثل سفر به گذشته است.

دنیای مخفی پشت آسمانخراش ها در کره شمالی  دنیای مخفی پشت آسمانخراش ها در کره شمالی  دنیای مخفی پشت آسمانخراش ها در کره شمالی  دنیای مخفی پشت آسمانخراش ها در کره شمالی  دنیای مخفی پشت آسمانخراش ها در کره شمالی  دنیای مخفی پشت آسمانخراش ها در کره شمالی  دنیای مخفی پشت آسمانخراش ها در کره شمالی  دنیای مخفی پشت آسمانخراش ها در کره شمالی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دنیای مخفی پشت آسمانخراش ها در کره شمالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..