تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جریان ساخت سریال تلویزیونی از سوی اپل چیست؟

جریان ساخت سریال تلویزیونی از سوی اپل چیست؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پخش نخستین برنامه تلویزیونی به نام Planet of the Apps از سوی شرکت اپل نشان از علاقه صاحبان این شرکت به ساخت برنامه ها و سریال های تلویزیونی دارد به طوری که این شرکت با دعوت از دو تهیه کننده سونی برای تهیه کارهای جدیدش تلاش دارد برنامه ای قوی تر از برنامه گذشته بسازد.

جیمی ارلیکت و زاک ون آمبرگ دو فردی که سابقه درخشانی نیز در ساخت برنامه های تلویزیونی دارند به گروه برنامه سازی اپل پیوسته اند، این دو فرد از سال 2005 میلادی رئیس بخش برنامه های تلویزیونی سونی بوده اند و سریال هایی را ساخته اند که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

مسئولان بخش برنامه های اینترنتی اپل از یک برنامه هیجان انگیز برای مشتریان اپل خبر می دهند و گویا بی صبرانه نیز منتظر نهایی شدن و اعلام عمومی آن هستند. شرکت اپل روند برنامه سازی خود را با قدرت ادامه می دهد و در آینده ای نزدیک خبرهای بسیاری را با طرفدارانش با اشتراک می گذارد.

آنچه هم اکنون اپل در نظر دارد جذب افراد با استعداد برای تولید برنامه های تلویزیونی جدید است و هدف اصلی اش رقابت با آمازون و نت فلیکس عنوان شده است.

حضور افراد نام آشنا هالیوود در برنامه سازی اپل نشان می دهد این شرکت خط مشی متفاوتی را برای رسیدن به اهدافش دنبال می کند و به گفته برخی این شرکت در صدد تقویت هیجانات کاربران و دیگر مردم نسبت به اپلیکیشن های اپل است. این هدف می تواند نمایش برنامه های مورد نظر اپل را از طریق اپلیکیشن، اپل موزیک، اپل تی وی و اپل موزیک فراهم آورد.

آنچه در رسانه ها از برنامه تلویزیونی اپل گفته می شود این است که گروه های توسعه دهنده اپلیکیشن بر سر مسائلی همچون منابع، مدیریت و سرمایه ای هنگفت از سوی سرمایه گذاران ریسک پذیر به نوعی درگیر می شوند. هرچند هنوز اپلیکیشنی که اپل برای ساخت این برنامه در نظر گرفته مشخص نیست اما گمانه زنی ها حاکی از استفاده از نرم افزارهایی است که دارای محبوبیت بیشتری در بین مردم هستند.

تلویزیون جدید اپل در کنار یک تلویزیون قدیمی

تلویزیون جدید اپل در کنار یک تلویزیون قدیمی

جریان ساخت سریال تلویزیونی از سوی اپل چیست؟

جریان ساخت سریال تلویزیونی از سوی اپل چیست؟

 

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جریان ساخت سریال تلویزیونی از سوی اپل چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..