تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکر آیت‌الله فقیه سبزواری در قم به خاک سپرده شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛مراسم تشییع پیکر آیت‌الله سید صادق فقیه سبزواری فرزند آیت‌الله‌ میرزا حسین فقیه سبزواری عصر امروز با حضور علما، جمعی از مسؤولان استان، شاگردان آن مرحوم، فضلا و طلاب و اقشار مختلف برگزار شد.

پیکر این عالم از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم حضرت معصومه(س) تشییع و پس از اقامه نماز به امامت آیت‌الله شبیری زنجانی در جوار حرم حضرت معصومه به خاک سپرده شد.

آیت‌الله حاج سید صادق فقیه سبزواری در سال 1311 هجری شمسی در مشهد متولد شد.

ایشان علاوه بر تحصیل علم به تبلیغ علوم دینی اهتمام داشت.

وی در طول عمر از محضر اساتیدی مانند امام خمینی(ره)، آیات عظام حاج میرزا حسین بروجردی، سید محمدرضا گلپایگانی، محمد علی اراکی، مرعشی نجفی و ... استفاده کرد.

آیت‌الله حاج میرزا صادق فقیه سبزواری پس از تحمل بیش از پنج سال بیماری و بستری در بیمارستان و منزل، ساعت 16 روز دوشنبه 29 خرداد ماه 1396 هجری شمسی مقارن با 24 رمضان 1438 هجری قمری به دیار باقی شتافت.

انتهای پیام/پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکر آیت‌الله فقیه سبزواری در قم به خاک سپرده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..