تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا، سلاح هایش را از کُردها پس می‌گیرد؟

کد خبر: ۵۵۴۴۷۰

۸۲۴  بازدید

طبق گفته منابع وابسته به وزارت دفاع ترکیه، وزیر دفاع آمریکا گفته که واشنگتن تسلیحاتی را که به «یگان‌های مدافع خلق»(YPG) داده است، بعد از پایان جنگ با داعش در سوریه پس خواهد گرفت.

خبرگزاری فارس: منابع وابسته به وزارت دفاع ترکیه نقل و قولی از وزیر دفاع آمریکا درباره تسلیحاتی که واشنگتن به کردهای سوری داده، مطرح کردند.

در حالی که تحرکات آمریکا در حمایت از نیروهای متحدش به ویژه کردهای سوری در مناطقی از قبیل الرقه ادامه دارد، اظهارن نظری از رئیس پنتاگون درباره تسلیحات آمریکایی واگذار شده به کردهای سوری منتشر شده است.

به گزارش رویترز، منابع وابسته به وزارت دفاع ترکیه اعلام کردند که وزیر دفاع آمریکا گفته که واشنگتن سلاح‌هایی را که «یگان‌های مدافع خلق»(YPG) داده، پس از پایان جنگ با داعش پس خواهد گرفت.

طبق گفته این منابع، جیمز متیس به همتای ترکیه‌ای قول داده که ماهیانه لیستی از تسلیحات اعطا شده به یگان‌های مدافع خلق را به آنکارا بدهد.

«جیمز متیس» همچنین درباره عملیات بازپس گیری شهر الرقه پایگاه اصلی داعش در سوریه گفته که 80 درصد از نیروهایی که در این عملیات شرکت خواهند کرد، «عربی» خواهند بود.

این اظهارنظر وزیر دفاع آمریکا در حالی مطرح شده که از چندی قبل عملیات برای بیرون راندن داعش از الرقه، با حضور «نیروهای دموکراتیک سوریه» که بخش اعظم آنها  کردهای سوری هستند و اقلیت آن عربی هستند، آغاز شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا، سلاح هایش را از کُردها پس می‌گیرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..