تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کره‌شمالی: ترامپ بیمار روانی است

ساعت 24- روزنامه رسمی کره‌شمالی امروز (پنج‌شنبه) رئیس‌جمهوری آمریکا را "بیمار روانی" توصیف کرد. این تنش‌ها در پی مرگ دانشجوی آمریکایی که در حالت کما از کره‌شمالی منتقل شده بود،‌ بالا گرفت.

روزنامه دولتی "رودونگ سینمون" گزارش داد، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا "شرایط داخلی سختی" دارد و ایده حمله پیش‌دستانه به کره‌شمالی را مطرح می‌کند تا توجهات از "بحران سیاسی داخلی" در واشنگتن منحرف شود. ‌

در سرمقاله این روزنامه آمده است: "کره‌جنوبی باید بداند که دنبال کردن ترامپ روانی تنها منجر به فاجعه می شود."

شماری از پرتاب‌های موشکی و آزمایش‌های اتمی کره‌شمالی از سال گذشته میلادی تنش‌ها در شبه‌جزیره کره را افزایش داده اما روابط بحرانی واشنگتن – پیونگ‌یانگ پس از مرگ اوتو وارمبیر،‌ دانشجوی آمریکایی که ۱۷ ماه در کره‌شمالی زندانی بود، بدتر شد.

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کره‌شمالی: ترامپ بیمار روانی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..