تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلمان 1 - شیلی 1/مدعیان با قضاوت فغانی به تساوی رضایت دادند

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه رقابتهای جام کنفدراسیون ها و در گروه دوم تیم های پیروز هفته نخست یعنی شیلی و آلمان به مصاف هم رفتند که این دیدار نیز مثل دیگر بازی امشب با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

در این بازی که به قضاوت علیرضا فعانی، داور کشورمان و کمک‌هایش سخندان و منصوری در ورزشگاه کازان انجام شد، ابتدا شیلی با گل سانچز در دقیقه 6 مزد شروع جسورانه خود را گرفت اما در ادامه آلمان بر جریان بازی تسلط یافت و توسط استیندل در دقیقه 41 به گل دست یافت تا دست خالی به رختکن نرود. در نیمه دوم این مسابقه دیگر گلی به ثمر نرسید تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

با این نتیجه شیلی 4 امتیازی هم‌امتیاز با آلمان و به خاطر تفاضل گل بهتر در صدر ایستاد و استرالیا و کامرون یک امتیازی به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلمان 1 - شیلی 1/مدعیان با قضاوت فغانی به تساوی رضایت دادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..