تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آبى ها قيد خالد را زدند

 به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اينكه استقلالى ها خواهان جذب خالد شفيعى مدافع تراكتورسازى بودند اما به نظر می رسد پس از برخی صحبت های مديران تراكتورسازى قيد جذب اين بازيكن را زده اند.

شفيعى كه قرار بود براى عقد قرارداد به تهران بيايد با صحبت هاى پيش آمده بحث پیوستنش به جمع استقلالى ها در هاله اى از ابهام قرار گرفته است.

مديران تراكتورسازى اعلام كردند كه به دليل محروميت در نقل و انتقالات تيم هاى ديگر بازيكنان مورد نظر آنها را جذب نكنند.

در همين راستا اين احتمال وجود دارد كه اين بازيكن آبى پوش نشود. با اين وجود بايد منتظر ماند تا ديد وضعيت اين بازيكن در آينده به چه صورت خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آبى ها قيد خالد را زدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..