تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قفل ضدسرقت هوشمند+ فیلم

قفل ضدسرقت هوشمند+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ باز هم دنیای فناوری و بار دیگر یک گجت هوشمند که این بار سارقان را غافلگیر خواهد کرد، نگرانی از قفل بودن درب منزل و عدم اطمینان از این موضوع می تواند آزار دهنده و دغدغه آور باشد زیرا این احتمال وجود دارد که سارقان

قفل هوشمندی که به شما این امکان را میدهد که از راه دور خانه‌تان را کنترل کنید و با نرم افزاری که بر روی موبایل خود نصب می کنید به راحتی قفل و باز کردن درب ورودی را تحت کنترل داشته باشید.

با نصب این قفل هوشمند  بر روی درب ورودی منازل خود و فعال کردن نرم افزار آن هر فردی که به درب خانه نزدیک شود چهره اش برای شما به نمایش درمی آید و همانند یک آیفون تصویری می توانید ببینید چه فردی در پشت درب است.

همچنین با لمس کردن یک گزینه در فواصل اندکی با خانه تان می توانید درب اصلی را باز کنید.

در واقع می تواند گفت با این گجت هوشمند هر یک از درب ها یک قفل اختصاصی و غیرقابل ورود برای افراد ناشناس دارند.

همچنین بر روی این قفل دایره ای شکل چندین دایره کوچک دیگر وجود دارد که در واقع گزینه های ایجاد رمز بر روی قفل هستند و شما می توانید به وسیله آن رمزی را برای این قفل هوشمند ایجاد کنید.

در ادامه فیلمی از این قفل هوشمند ببینید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قفل ضدسرقت هوشمند+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..