تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاج: کسی حق مخالفت با کی روش را ندارد/نفت تهران یک هفته برای تعیین تکلیف خود وقت دارد/ محمد انصاری سفیر فدراسیون است

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تاج درباره برگزاری پنجاه و چهارمین همایش سلامت و زندگی اظهار داشت: در بین چهره های فوتبالی همیشه سفیران صلح وجود دارند و این کار ارزش زیادی دارد. قرار شد سفیر معنوی همایش سلامت و زندگی از اهالی فوتبال انتخاب و به بحث فرهنگ هم اهمیت داده شود. طبق هماهنگی با واحد فرهنگی فدراسیون فوتبال، محمد انصاری را به عنوان سفیر معنوی انتخاب کرده و به همین دلیل امروز در این همایش شرکت کردیم.
فدراسیون مسئولیت اجتماعی دارد

وی افزود: فدراسیون در کنار فوتبال به مسائل اجتماعی هم اهمیت زیادی می دهد و در واقع این موضوع جزء وظایف ماست. چند شب پیش هم در خدمت کودکان شیرخوارگاه آمنه بودیم. قرار است در فصل پیش رو لیگ برتر، هر هفته یک فعالیت فرهنگی انجام دهیم و از کارهایی مانند اهدای خون و درختکاری حمایت کنیم. چنین کارهایی جزء مسئولیت های اجتماعی فدراسیون فوتبال است.

اجازه نمی دهیم امتیاز نفت به خارج از تهران فروخته شود

تاج درباره بلاتکلیفی تیم نفت تهران اظهار داشت: نامه ای به سازمان لیگ ارسال کردم و از مسئولان این سازمان خواستم به سرعت تکلیف تیم نفت تهران را مشخص کنند. این تیم مشکلات زیادی دارد. به مسئولان باشگاه نفت اعلام کردیم باید در یک هفته وضعیت خود را مشخص کنند. در اینجا 2 حالت وجود دارد. حالت اول این است که نفت از لیگ برتر کنار گذاشته می شود و تیم پانزدهم فصل گذشته این رقابت ها به جای نفت در لیگ به میدان می رود. در حالت دوم مالکیت این باشگاه طبق تشریفات اداره کل تربیت بدنی و کمیسیون ماده پنج در داخل تهران واگذار می شود. اجازه نمی دهیم امتیاز این تیم به خارج از تهران منتقل شود. البته مالک جدید باید تمام بدهی های قبلی را تسویه کند. روز گذشته در اداره حراست وزارت ورزش و جوانان نشستی درمورد ادامه فعالیت باشگاه نفت برگزار شد.

وی ادامه داد: البته در کنار نفت بسیاری از تیم های دیگر هم به بازیکنان و مربیان خود بدهی دارند و باید این بدهی ها را پرداخت کنند. در کل با توجه به اقدامات و مذاکرات انجام شده از سوی فدراسیون فوتبال، باشگاه ها در لیگ هفدهم وضعیت مالی بهتری دارند و می توانند برخی از مشکلاتشان را حل کنند. از مسئولان باشگاه ها درخواست کرده ام در صورت دست یابی به منابع مالی، ابتدا طلب های بازیکنان و مربیان خود را بدهند.

برگزاری دیدار ایران و روسیه قطعی است

تاج درمورد دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی با روسیه قطعی است اما زمان و محل برگزاری این دیدار به زودی اطلاع رسانی می شود.

تمام ارکان فدراسیون وظیفه دارند از کی روش حمایت کنند

رئیس فدراسیون فوتبال درباره افزایش اختلاف کارلوس کی روش و علی رضا اسدی با وجود صعود تیم ملی به جام جهانی، گفت:  کی روش سرمربی موفقی است که به خوبی کارش را انجام می دهد. توانایی های وی برای ما اثبات شده و تمام ارکان فدراسیون وظیفه دارند به کی روش و تیم ملی کمک کنند.

چمنیان گزینه سرمربیگری تیم جوانان است

وی درمورد گزینه های فدراسیون فوتبال برای سرمربی گری تیم ملی جوانان اظهار داشت: همین تیم نوجوانان که به رقابت های جام جهانی هندوستان اعزام می شود، استخوان بندی تیم جوانان را تشکیل می دهد. امکان دارد عباس چمنیان در تیم جوانان هم فعالیت کند. این احتمال هم وجود دارد که سرمربی جدیدی برای این تیم انتخاب کنیم.

تاج درباره احتمال حضور کارلوس کی روش در تیم ملی استرالیا پس از جام جهانی 2018، گفت: این موضوع را تکذیب می کنم. عقل حکم می کند که پس از جام جهانی هم از کی روش استفاده کنیم و به راحتی به وی اجازه جدایی ندهیم.

AFCباید نسبت به فوتبال ایران واقع بین باشد

رئیس فدراسیون فوتبال درمورد اینکه با توجه به درخشش فوتبال ایران آیا امکان دارد AFC بار دیگر از انتخاب نمایندگان کشورمان در جشن سالانه برترین های فوتبال آسیا چشم پوشی کند یا خیر، بیان کرد: سال گذشته اعتراض خود را نسبت به نادیده گرفتن حق فوتبال ایران در جشن AFC اعلام کردیم. اگر امسال کنفدراسیون فوتبال آسیا واقعیت ها را ببیند، برای دریافت جوایز وضعیت خوبی داریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاج: کسی حق مخالفت با کی روش را ندارد/نفت تهران یک هفته برای تعیین تکلیف خود وقت دارد/ محمد انصاری سفیر فدراسیون است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..