تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروین: الان همه به عشق پول بازی می‌کنند

کد خبر: ۵۵۴۴۰۶

۸۸  بازدید

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است در فوتبال امروز پول اولویت اول را در انتخاب تیم‌های بازیکنان دارد.

ورزش سه: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است در فوتبال امروز پول اولویت اول را در انتخاب تیم‌های بازیکنان دارد.

 علی پروین در حاشیه مراسم رونمایی از لوگو پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره جدایی سروش رفیعی از این تیم گفت: ان‌شاالله هر جا می‌رود موفق شود.

وی درباره عملکرد تیم ملی ایران اظهار کرد: تیم ایران گل نمی‌خورد و دو بازی مانده تا پایان مرحله مقدماتی به جام جهانی صعود می‌کند که نشان از عملکرد موفق آن است.

پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد: همه ما فقط منتظر این هستیم تا تیم ملی به جام جهانی صعود کند و بعد از آن هیچ کاری نداشته باشیم؛ الان باید تمام توان و فکرمان را بگذاریم تا از مرحله گروهی جام جهانی صعود کنیم و اگر این اتفاق افتاد شاهکار کردیم نه اینکه بین چهار تیم، چهارم شویم و برگردیم.

پروین با اشاره به عمکلرد کی‌روش عنوان کرد: آقای کی‌روش مربی بزرگی است و خوب کار می‌کند؛ الان هم که تیم را جوان کرده است؛ ان‌شاالله اگر همین روند را ادامه دهد و تدارک خوبی ببیند می‌توانیم از مرحله گروهی جام جهانی هم صعود کنیم و تازه تیم ما از آسیا فراتر رفته است.

وی درباره اختلافی که بین سرمربیان تیم ملی و پرسپولیس وجود داشته ابراز کرد: مشکل خاصی نیست و ان‌شاالله به مرور زمان همه مسائل حل می‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص قراردادهای بالای بازیکنان فعلی در مقایسه با زمان بازی آنها گفت: قبلا همه به عشق پیراهن بازی می‌کردند و الان به عشق پول بازی می‌کنند؛ الان همه چیز پول شده است؛ تیمی به لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کند ولی بازیکن تیم خود را رها می‌کند و می‌رود.

پروین با اشاره به قرعه پرسپولیس در لیگ قهرمانان با الاهلی ابراز کرد: به نظرم قرعه خوبی در آسیا نصیب پرسپولیس شده و فکر می‌کنم بتواند به مرحله بعد صعود کند؛ الهلال در این مرحله تیم خوبی بود که حریف پرسپولیس نشد؛ ان‌شالله تیم موفق شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروین: الان همه به عشق پول بازی می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..