تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افت فروش خودروهای دیزلی در اروپا

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فروش خودروهای دیزلی در اروپا کم‌کم کاهش می‌یابد زیرا خریداران از ممنوعیت‌های این خودروها در آینده نگران هستند.پس از رسوایی دیزل گیت فولکس‌واگن، تمایلات و تقاضای عمومی برای خودروهای دیزلی اروپایی شروع به کاهش نموده زیرا مصرف‌کنندگان درباره آلاینده‌های نیتروژن اکسید تولید شده توسط خودروهای دیزلی آگاه‌تر شده‌اند.

به گزارش اتوموتیونیوز، خودروهای دیزلی سهمی 40 درصدی از بازار خودروی آلمان را در ماه مارس داشته‌اند که افت قابل‌توجهی را نسبت به سهم 45.8 درصدی در سال 2016 و سهم 48.1 درصدی در سال 2012 نشان می‌دهد. در اروپا، فروش این خودروها از 50 به 46 درصد سهم بازار کاهش یافته است.

این احتمال وجود دارد با آغاز سال آینده اشتوتگارت آلمان از ورود خودروهای دیزلی 3 ساله به شهر در برخی روزهای معین جلوگیری کند و احتمالاً شهر مونیخ نیز اندکی بعد همین رویه را در پیش خواهد گرفت. شهرداران پاریس، مادرید، آتن و مکزیکوسیتی نیز برنامه‌هایی برای منع تردد خودروهای دیزلی تا سال 2025 دارند.

این موضوع تغییر ذائقه عمومی نسبت به خودروهای دیزلی نشان دهنده مانعی بزرگ بر سر راه خودروسازان خواهد بود زیرا اگر تردد این خودروها در سال‌های آینده منع شود بسیاری از خودروسازان روی خوشی به دیزلی‌ها نشان نخواهند داد.

یک متخصص حمل‌ونقل دراین‌باره گفته است:
در محیطی که منع تردد خودروها یک مسکن فوری است، افرادی که معمولاً در مناطق شهری شلوغ تردد می‌کنند اقدام به خرید خودروهای دیزلی نخواهند کرد و مهم نیست خودروسازان چقدر ادعا کنند که این خودروها پاک هستند.

منبع:پدال

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افت فروش خودروهای دیزلی در اروپا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..