تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فلسفه افزایش تعطیلات عید فطر در عربستان چیست؟ + عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ،پادشاه عربستان سعودی تعطیلات عید فطر برای همه کارکنان دستگاه های دولتی این کشور را از 7 روز به 15 روز افزایش داد، با تصمیم سلمان بن عبد العزیز پادشاه عربستان که روز چهارشنبه صادر شد ، مدت تعطیلات کارکنان بخش های دولتی به مدت یک هفته دیگر تمدید شد و با این دستور تعطیلات کارکنان دولت به جای 7 شوال ، 15 شوال پایان می یابد.

خبرگزاری رسمی عربستان اعلام کرد سلمان بن عبد العزیز پادشاه عربستان مجوز افزایش تعطیلات عید فطر همه کارکنان بخش دولتی را از 7 روز به 15 روز صادر کرد.

پس از انتشار این خبر کاربران واکنش های مختلفی نسبت به آن داشتند بسیاری از کاربران با تعطیلات یک هفته ای در عربستان شوخی کردند اما در شبکه اجتماعی توئیتر کاربری با باز نشر این خبر به نکته جالبی اشاره کرده است.

این کاربر نوشته است: سعودی ها هرگاه بخواهند برچیزی سرپوش بگذارند تعطیلات پیش بینی نشده اعلام میکنند، قبلا هم در فاجعه منا درست درروزهای مفقودی هزاران حاجی، شاه این کشور تعطیلات عیدقربان را یک هفته افزایش داد

 فلسفه تعطیلات یک هفته ای عید فطر در عربستان + عکس

فلسفه تعطیلات یک هفته ای عید فطر در عربستان + عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فلسفه افزایش تعطیلات عید فطر در عربستان چیست؟ + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..