تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز عملیات اجرایی ساخت سه پست اسکله صادرات فرآورده‌های نفتی در بندرشهید رجایی

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، عصر امروز با حضور محمد سعیدنژاد، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی عملیات اجرایی ساخت سه پست اسکله صادرات فرآورده های نفتی در بندرشهید رجایی آغاز شد.

احداث سه پست اسکله نفتی از نوع شمع و عرشه و شناورهای طرح یکصد هزارتنی، احداث پل دسترسی و خطوط انتقال به اسکله ها به طول یک هزار و 700 متر از مهم ترین مراحل عملیات ساخت این سه پست اسکله فرآورده های نفتی است.

هدف از احداث این پست ها امکان صادرات سالیانه 34 میلیون تن مواد نفتی شامل بنزین، گازوییل، نفتا، میعانات گازی، نفت کوره و سوخت شناورها است که به مبلغ اولیه ای یک هزار و 640 میلیارد ریال در مدت 24 ماه توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(قرب نوح) به بهره برداری می رسد.

همچنین عملیات مونتاژ 15 دستگاه تجهیزات استراتژیک کانتینری ساخت داخل کشور نیز در جریان بازدید عصر امروز معاون وزیر راه و شهرسازی از پیشرفته ترین بندرکانتینری ایران آغاز شد.

این عملیات شامل پروژه طراحی، ساخت، حمل، نصب، راه اندازی، آموزش و تحویل 15 دستگاه ترانستینر است که توسط شرکت ماشین سازی منگان با مبلغ 882 میلیارد ریال امروز عملیات مونتاژ خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز عملیات اجرایی ساخت سه پست اسکله صادرات فرآورده‌های نفتی در بندرشهید رجایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..