تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شروع انتخاب رشته داوطلبان ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام الکترونیکی متقاضیان کارشناسی ارشد ۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی از امروز آغاز شد.

دانشگاه آزاد اعلام کرد: متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۹۶ که در آزمون این مقطع که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شده شرکت کرده‌اند، می‌توانند از بعدازظهر امروز پنجشنبه اول تیرماه لغایت پایان روز شنبه ۱۰ تیرماه با مراجعه به پایگاه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش و پذیرش به آدرس www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون کارشناسی ارشد که مطابق کارنامه صادره توسط سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، می‌توانند با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه و تهیه کارت اعتباری انتخاب رشته از سامانه فوق نسبت به ثبت رشته/محل‌های انتخابی خود اقدام نمایند.

هر داوطلب می‌تواند متناسب با کد رشته امتحانی خود در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته حداکثر تا ۱۰۰ کد رشته/محل را در فرم انتخاب رشته ثبت نماید. داوطلبانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اول در کد رشته امتحانی دوم نیز ثبت نام و در آزمون شرکت نموده‌اند، می‌توانند رشته/محل‌های متناسب با کد رشته امتحانی دوم خود را بر اساس اولویت موردنظر در میان ۱۰۰ رشته/محل انتخابی درج نمایند.

گزینش علمی بر اساس نمره کل مندرج در کارنامه اعلام‌شده برای داوطلب از سوی سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‌شود؛ لذا داوطلبان دقت نمایند که تقدم و یا تأخر ثبت کد رشته/محل‌های انتخابی توسط داوطلب هیچ‌گونه تأثیر و یا امتیازی در گزینش نهایی نخواهد داشت و صرفاً نشانگر ترتیب علاقه داوطلب به تحصیل در رشته/محل مربوطه خواهد بود.

ثبت نام دوره‌های بدون آزمون (استعدادهای درخشان) مقطع کارشناسی ارشد ویژه فارغ‌التحصیلان ممتاز مقطع کارشناسی واحدها و مراکز آموزشی وابسته دانشگاه آزاد اسلامی نیز هم‌زمان با انتخاب رشته داوطلبان آغاز خواهد شد. متقاضیان این دوره لازم است با مطالعه دقیق مفاد دفترچه راهنما در ارتباط با شرایط و ضوابط ثبت نام نسبت به تهیه کارت اعتباری و ثبت نام در این دوره اقدام نمایند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته و ثبت نام دوره‌های بدون آزمون (استعدادهای درخشان) دانشگاه آزاد اسلامی هم‌زمان با شروع ثبت نام از طریق سامانه www.azmoon.org قابل دریافت خواهد بود. به داوطلبان اکیداً توصیه می‌شود قبل از تهیه کارت اعتباری انتخاب رشته و یا ثبت نام دوره بدون آزمون (استعدادهای درخشان) نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنما اقدام نمایند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شروع انتخاب رشته داوطلبان ارشد دانشگاه آزاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..