تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جذب اعتبارات سال ۹۵ بخش مشاغل خانگی اردبیل

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین از اردبیل؛ قاسم رحیمی در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل تصریح کرد: اعتبارات با همکاری بانک صادرات و پیگیری مدیران استانی به صورت کامل جذب شده است.

وی با اشاره به تلاش کارگروه اشتغال به ایجاد فرصت‌های شغلی ادامه داد: به همین منظور طرح کارورزی در قالب بسته‌های اقتصاد مقاومتی در استان اجرا می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به ثبت‌نام شش هزار و ۵۰۰ نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و ۳۰ واحد پذیرنده استان در این طرح اشاره کرد و گفت: افرادی که آموزش‌های کارورزی دیده‌اند مشغول به کار می‌شوند.

به گفته رحیمی در تولید، هزینه منابع انسانی یکی از هزینه‌های جدی تلقی می‌شود که طرح کارورزی با آسیب‌شناسی آن به دنبال ایجاد زمینه‌های شغلی واقعی است.

وی همچنین به کسب سه مدال طلا، نقره و برنز توسط کارگران استان در المپیک کارگران جهان اشاره کرد و گفت: این رقابت در کشور لتونی برگزار شد و آقایان محمد داداشی، اسلام عیدی و صادق اصبری موفق به کسب مدال شدند.

۴۶



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جذب اعتبارات سال ۹۵ بخش مشاغل خانگی اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..