تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر سرپرست حجاج ایرانی از حمله موشکی سپاه

کد خبر: ۵۵۴۳۶۷

۱۰۳  بازدید

سرپرست حجاج ایرانی با تقدیر از اقدام موشکی سپاه پاسداران تاکید کرد: هرگونه اقدام خرابکارانه و حرکت خائنانه‌ای علیه ملت شهیدپرور ایران، با عکس‌العمل بموقع و شجاعانه سربازان دلیر اسلام مواجه خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: سرپرست حجاج ایرانی با تقدیر از اقدام موشکی سپاه پاسداران تاکید کرد: هرگونه اقدام خرابکارانه و حرکت خائنانه‌ای علیه ملت شهیدپرور ایران، با عکس‌العمل بموقع و شجاعانه سربازان دلیر اسلام مواجه خواهد شد.

نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی تاکید کرد: اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ قاطع به گروه‌های معاند و تکفیری، باردیگر اقتدار و توانمندی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکر افزود: این اقدام به دشمنان اسلام و انقلاب فهماند تا از هر اندیشه خطا و ناثواب و حرکت خائنانه‌ای علیه ملت شهیدپرور ایران فاصله بگیرند و بدانند هر اقدام خرابکارانه، با عکس‌العمل بموقع و شجاعانه سربازان دلیر اسلام مواجه خواهد شد و همانگونه که رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند، ملت ایران آنچنان به آنان سیلی خواهد زد که از کرده خود پشیمان شوند.

وی گفت: ملت ایران اسلامی قدردان فداکاری‌ها و ایثارگری‌های سپاه، بسیج، ارتش و سربازان گمنان امام زمان‌اند و بخوبی ارزش امنیت و آرامش کشور را می‌دانند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت همچنین با توجه به نزدیک بودن روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس یادگار امام راحل- رضوان الله تعالی علیه - و روز خروش علیه صهیونیسم و استکبار جهانی است و حضور گسترده مردم با زبان روزه و هوای گرم در این راهپیمایی قوت قلبی برای فلسطینیان و نمایشگر حضور همگان در عرصه دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام است.

سرپرست حجاج ایرانی از مردم شهیدپرور ایران اسلامی دعوت کرد تا با حضور گسترده و چشمگیر در راهپیمایی روز جهانی قدس وحدت و همدلی داخلی و انسجام اسلامی در عرصه بین‌المللی را در پیش دید جهانیان قرار دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر سرپرست حجاج ایرانی از حمله موشکی سپاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..