تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان کشمکش اشکبار رامبد جوان و صفر کشکولی+فیلم

شب گذشته، خندوانه میزبان صفر کشکولی بازیگر پیشکسوت کشورمان بود.

عذرخواهی رامبد جوان از صفر کشکولی

مجری خندوانه بی آنکه صحبتی از خبرنگاران به میان بیاورد، خطاب به صفر کشکولی ادامه داد:
من بچه سینمایی هستم که ادب را به من یاد داد و ما باید این فرهنگ عذرخواهی را ترویج کنیم.

اما صفر کشکولی با اشاره به ناراحتی خبرنگاران گفت:
من از همه خبرنگارها و ملت ایران عذرخواهی می کنم. آنها اگر نباشند ما دیده نمی شویم.

جوان با بیان اینکه من از صمیم قلب از شما عذرخواهی می کنم و به هیچ وجه قصد توهین به شما را نداشتم، اظهار داشت:
من هم تمام آن عزیزانی که بی تربیتی کردند را می بخشم و به دل نگرفتم و البته پیگیر آن خبرنگاری که فایل صوتی من را منتشر کرد، هستم. ولی خواهشاً بر سر یکدیگر منت نگذاریم که اگر شما نبودید، ما هم نبودیم. هرکاری اول تلاش خود فرد و بعد همکاری اصحاب رسانه و منتقدین را می‌طلبد. من فقط‌ می گویم سر هم منت نگذاریم.

گفتنی است که رامبد جوان هنگام دفاع از بهناز جعفری نوشته بود:
دارم می خوانم که به ایشان گفته اند اگر بچه های رسانه نبودند شما الان بهناز جعفری نبودید… آره ممکن بود یهو مثلا صفر شکولی از آب درآید خانم جعفری.

این لحن رامبد با انتقاد بسیاری از مخاطبانی مواجه شده بود که از صفر کشکولی به واسطه ایفای نقش در سریالهای تلویزیونی دهه شصت و هفتاد خاطره ها دارند.
صفر کشکولی با اشاره به ماجرای پیش آمده درباره توهین یک بازیگر به یک خبرنگار  گفت:
در تمام سالهای حضورم در عرصه ورزش و سینما وتلویزیون هیچگاه از خبرنگاران بدی ندیدم. کسی حق توهین به خبرنگارها را ندارد. اگر خبرنگار نباشد چه کسی از وضعیت هنرمندان و ورزشکاران و سیاستمداران مطلع میشود.  این انصاف نیست که قشری زحمتکش و شریف اینگونه مورد هجمه قرار گیرد و توهین بشنود. خبرنگارها یار و یاور مردم و هنرمندان هستند و هر شخصی با هر سمتی نباید به آنها توهین کند. خبرنگاری که عمر و وقت و جوانی خود را میگذارد تا خبرهای جدید و جذاب به مخاطب برسد لایق احترام است؛ همانطور که یک هنرمند متعلق به همه کشور است خبرنگار هم متعلق به همه کشور است. در تمام سالهای حضورم همواره مورد احترام قشر خبرنگار بوده و هستم و متقابلا برای من عزیز هستند. چرا باید خبرنگاری که با قلمش اغلب در جهت اطلاع رسانی سینما و ورزش و سیاست کار کرده توهین بشنود. بی احترامی به خبرنگار بی احترامی به همه ملت ایران است.

صفر کشکولی پیرامون حمایت رامبد جوان از بهناز جعفری که آمیخته شده بود به توهین به صفر کشکولی  بیان داشت:

در این باره سکوت میکنم و قضاوت  را به مردم میسپارم.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: cinemajournal.ir/yjc.ir/aparat.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان کشمکش اشکبار رامبد جوان و صفر کشکولی+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..