تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماده غذایی پرطرفدار که نابارورتان می‌کند/جزئیات انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد/مضرات پکیج خانگی/آخرین آمار بیماری «تب کریمه کنگو» در کشور

موثرترین نسخه های گیاهی برای درمان کبد چرب/ ناباروری در کمین این مردان است/ پیشگیری از ابتلا به این بیماری با مصرف این ویتامین/ تخم شربتی را به این دلایل مصرف کنید/ ناباروری در انتظار طرفداران این ماده غذایی

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

ماده غذایی پرطرفدار که «نابارورتان» می‌کند
برخی از خوراکی‌ها با وجود طعم و ظاهر خوشایند می‌توانند اثراتی مخرب برای سلامتی داشته باشند و حتی باعث ناباروری شوند.

«کبد چرب» را با این دمنوش‌ها در نطفه خفه کنید+ دستورالعمل
مصرف دمنوش‌های معرفی شده در این بخش شما را از خطرات کبد چرب در امان نگه می‌دارد.

۵ دلیل خوب برای خوردن تخم شربتی/ اینفوگرافیک
تخم شربتی دارای مقدار فراوانی پروتئین، آهن، پتاسیم و کلسیم است و یک ماده معدنی به نام بورون در تخم شربتی باعث انتقال کلسیم به استخوان‌ها می‌شود.

مردانی که طعم شیرین پدر شدن را نمی‌چشند
چند سالی است که زنگ خطر افزایش ناباروری این بار در میان مردان به‌صدا در آمده است، از این رو متخصصان هشدار‌هایی در زمینه برخی علل ناباروری داده اند که توجه به آن‌ها بسیار حائز اهمیت است.

جدیدترین تکنولوژی برای درمان سرطان سینه+ عکس
آزمایش ماموگرافی و دستگاه مورد استفاده این روش تشخیصی، علاوه بر دردناک بودن در برخی موارد پاسخ دقیق به پزشک و بیمار نمی‌دهد به همین دلیل روش‌های جدیدی مطرح می‌شود.

انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از امروز آغاز می شود
طبق برنامه ریزی صورت گرفته انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۹۶ دانشگاه آزاد از امروز آغاز می‌شود.

نتایج آزمون استخدامی ۱۴ دانشگاه علوم پزشکی اعلام شد
نتایج سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور برای رشته های پرستاری و فوریت های پزشکی در ۱۴ دانشگاه علوم پزشکی اعلام شد.

رابطه ویتامین C با آب مروارید

ویتامین c  یک آنتی اکسیدان به شمار می‌رود که در جلوگیری از ابتلا به آب مروارید مؤثر است.

این وسیله پر مصرف خانگی در کمین سلامتی شماست/ عوارض «پکیج خانگی» را جدی بگیرید
یک فوق تخصص آسم و آلرژی گفت: شعله پکیج‌های خانگی غیر استاندارد در طولانی مدت باعث کاهش اکسیژن و آسیب رساندن به افراد مستعد مشکلات تنفسی و آلرژی می شود.

آخرین آمار بیماری «تب کریمه کنگو» در کشور/ ۵۶ نفر مبتلا شدند
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان و قربانیان تب کنگو در کشور را اعلام کرد.

درمانی نوین برای کف پای صاف/ اهدا استخوان به کمک کودکان می آید
عضو انجمن ارتوپدی اطفال با اشاره به درمان صافی کف پا با جایگزینی استخوانی گفت:منشا این جایگزینی های استخوانی می تواند از خود بیمار یا از جسد باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماده غذایی پرطرفدار که نابارورتان می‌کند/جزئیات انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد/مضرات پکیج خانگی/آخرین آمار بیماری «تب کریمه کنگو» در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..