تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کدام ایرلاین های برتر منطقه خلیج فارس را می شناسید؟

ایرلاین های برتر منطقه خلیج فارس

خلیج فارس از جمله مناطقی است که به علت وجود کشورهای ثرونمندی همچون امارات در صنعت هواپیما پیشرفت چشمگیری داشته است، امروزه اکثر ایرلاین های معتبر و مطرح دنیا در کشور امارات قرار دارد در این این بخش از سری مقالات اخبار گردشگری می خواهیم چند نمونه از بهترین و برترین ایرلاین های خلیج فارس را معرفی کنیم.

هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات را می توان بهترین ایرلاین خلیج فارس و یکی از بهترین ایرلاین ها در سرتاسر دنیا دانست. این شرکت هواپیمایی که دفتر مرکزی خود را در دبی دایر کرده است، هر روز به طور منظم  به سرتاسر دنیا پرواز دارد. فرودگاه بین المللی دبی را می توان قطب اصلی ایرلاین امارات دانست. ایرلاین امارات در میان ایرلاین های جهان بسیار معتبر است.

ایرلاین های برتر منطقه خلیج فارس

 هواپیمایی امارات

این شرکت هواپیمایی در سال 2016 به عنوان برترین خط هوایی جهان انتخاب شده است. قدمت شرکت هواپیمایی امارات به سال 1985 بر می گردد. نکته دیگر در خصوص این ایرلاین این است که شرکت های هواپیمایی امارات تاکنون اسپانسر بسیاری از تیم های ورزشی مطرح جهان مانند رئال مادرید، آث میلان، پاری سنت ژرمن، آرسنال و… بوده است.

مطلبی که باید در مورد این شرکت هواپیمایی بدانید این است که اندازه ی باری که شما قصد دارید برای سفر خود حمل کنید در کلاس های مختلفی که در هواپیما قرار می گیرید متفاوت است. در مورد فرست کلاس می توان گفت که میزان باری که شما می توانید به همرا داشته باشید 50 کیلو گرم می باشد.

قطر ایرویز

قطر ایرویز یکی دیگر از ایرلاین های مطرح حاشیه خلیج فارس است. این شرکت هواپیمایی حامل پرچم قطر است. سال شروع کار ایرلاین قطر را باید از سال 1993 داتست. این ایرلاین امروزه برای 133 مقصد در جهان پرواز دارد. جالب است بدانید شرکت هواپیمایی قطر اولین پرواز خود را با یک بوئینگ 767 انجام داده  که تازه ان را از ایرلاین کویت قرض گرفته بوده است.نکته دیگر درباره شرکت هواپیمایی قطر این است که نیمی از سهام این ایرلاین خصوصی و نیمی از آن دولتی است. این شرکت هواپیمایی در ایران برای تهران، مشهد و شیراز پرواز دارد.  در بخش پرواز های باری نیز این ایرلاین قطری به 55 کشور به صورت روزانه و منظم پرواز می کند. این شرکت هواپیمایی می تواند ۷۵۰٬۰۰۰ تن بار را در سال جا به جا کند.

ایرلاین های برتر منطقه خلیج فارس

قطر قطر ایرویز

شما برای تهیه بلیط هواپیما از این ایرلاین قطری می توانید به دفاتر نمایندگی این شرکت که در چند شهر مختلف کشورمان وجود دارد، مراجعه کنید. گفتنی است شما می توانید برای خرید آنلاین بلیط پروازهای این شرکت هواپیمایی به وب‌سایت سفرمی هم مراجعه کنید و تنها در چند دقیقه و بدون صرف وقت اضافی بلیط خود را تهیه کنید. از دیگر امکانات سفرمی می توان به امکان رزرو آنلاین هتل در شهرهای مختلف کشورمان نیز اشاره کرد.

هواپیمایی اتحاد

ایرلاین اتحاد که یکی دیگر از شرکت های هواپیمایی مطرح در خاورمیانه و آسیا است حامل پرچم امارات متحده عربی است . آمار ها این ایرلاین  تا سال 2012 حدود ده میلیون مسافر منتقل کرده است. شرکت هواپیمایی اتحاد در سال 2016  به عنوان ششمین ایرلاین برتر جهان شناخته شده است.  دفتر اصلی این شرکت هواپیمایی در ابوظبی، امارات متحده عربی واقع شده و قطب اصلی آن هم در فرودگاه بین‌المللی ابوظبی است. این ایرلاین عربی  هم اکنون 120 فروند هواپیمای مدرن دارد که این هواپیماها آمادگی دارند روزانه به اکثر نقاط جهان پرواز کنند.

این شرکت هواپیمایی در چند دهه ی گذشته توانسته که چندین مقصد هوایی را به خود اختصاص دهد که شمار آنها چیزی در حدود 42 مقصد شده است.و در آیند این شرکت تصمیم جدی دارد که مقصد های هوایی خود را تا میزان 70 مقصد هوایی افزایش دهد.

ایرلاین های برتر منطقه خلیج فارس

 هواپیمایی اتحاد

هواپیمایی گلف ایر

شرکت هواپیمایی گلف ایر حامل پرچم بحرین است. دفتر مرکزی این شرکت هواپیمایی  در شهر محرق، بحرین قرار دارد. شرکت هواپیمایی گلف ایر در سال 1950 تاسیس شد و در حال حاضر برای  38 مقصد در جهان پرواز دارد.

ایرلاین های برتر منطقه خلیج فارس

هواپیمایی گلف ایر

این شرکت هواپیمایی در ایران هم برای شهر های شیراز و مشهد و تهران پرواز داردیک نکته مهم و جالب در مورد این شرکت هواپیمایی وجود مهماندارهایی است که به چند زبان مسلط هستند و این امر باعث راحتی مسافران می گردد و همچنین یک امتیاز بزرگ برای یک ایرلاین بین المللی محسوب می شود.  پایانرپورتاژ/

منبع:

http://www.safargostar.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کدام ایرلاین های برتر منطقه خلیج فارس را می شناسید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..