تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل یک فیجت اسپینر آنلاین طراحی کرده است

گوگل یک فیجت اسپینر آنلاین طراحی کرده است

فیجت اسپینرها اسباب بازی های بسیار کوچکی هستند که این روزها هرجا برویم نمونه هایی از آنها را در دست افراد یا ویترین مغازه ها پیدا می کنیم. این اسباب بازی کوچک توانسته با قدرت چرخشی خود بسیاری از افراد در سنین مختلف را سرگرم کند و به همین دلیل فروش فیجت اسپینرها نیز بسیار رونق گرفته است و احتمالا از حضور از قطعه چرخنده در شبکه های اجتماعی نیز بیزار شده اید. در هر حال شرکت گوگل نیز برای عقب نماندن از ترندهای روز بازار وارد میدان شده است. البته گوگل قصد فروش فیجت اسپینرها فیزیکی را ندارد و فیجت اسپینر این شرکت در گوشی های موبایل، تبلت ها و کامپیوترهای رومیزی قابل استفاده است. با تک شات همراه باشید.

فیجت اسپینرها به عنوان نوعی ابزار برای کاهش استرس برای افرادی که زیادی عصبی می شوند معرفی شده اند. این ابزار به این گروه از افراد مکان می دهد حین انجام کاری که استرس بالایی دارد، تا از دستان خود استفاده کنند تا بتوانند کمی از استرس شان را کاهش دهند. گرچه بسیاری از کارشناسان معتقدند که فیجت اسپینرها عملاً تاثیری در کاهش استرس ندارد و این موضوع چندان علمی نیست.

در هر حال گوگل نیز سهم خود را برای فراگیر کردن این ترند جهانی آغاز کرده است. برای استفاده از فیجت اسپینر گوگل باید با استفاده از مرورگرهای کروم یا فایرفاکس عبارت فارسی فیجت اسپینر یا Spinner را در موتور جستجوی گوگل سرچ کنید. به این ترتیب گوگل یک فیجت اسپینر مجازی را به شما نمایش می دهد که برای استفاده از آن کافی است روی کلمه Spinner که در پایین باکسی که مشاهده می کنید، ضربه بزنید. گوگل یک اسپینر عددی نیز در اختیار شما قرار داده است.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل یک فیجت اسپینر آنلاین طراحی کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..