تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهواز، آلوده‌ترین شهر کشور در طولانی‌ترین روز سال

معاون پایش اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان خبر داد:

اهواز، آلوده‌ترین شهر کشور در طولانی‌ترین روز سال به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛سیروس کریمی معاون پایش اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت‌: امروز اول تیرماه طولانی‌ترین روز سال و شاخص کیفی هوا (PSI) در اهواز اکنون بالاتر از ۳۰۰ است و بر اساس این شاخص، اهواز امروز آلوده‌ترین شهر در میان سایر شهر‌های کشور است.

وی تصریح کرد: در ساعت ۱۶ امروز، غلظت گرد و غبار در اهواز، ۳۸۱ میکروگرم در مترمکعب، در آبادان ۲۵۶ میکروگرم در مترمکعب و در امیدیه ۳۲۹ میکروگرم در مترمکعب بوده که با توجه به این‌که میزان غلظت مجاز آلاینده‌ها ۱۵۰ میکروگرم در مترمکعب است، هم‌اکنون میزان غلظت گرد و غبار در اهواز ۲.۵ برابر حد مجاز است.

معاون پایش اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان بیان کرد: در ساعت ۱۵ امروز نیز غلظت گرد و غبار در اهواز ۴۶۶ میکروگرم در مترمکعب، در آبادان ۴۵۴ میکروگرم در مترمکعب و در امیدیه ۲۱۲ میکروگرم در مترمکعب بوده است.

کریمی در خصوص منشا گرد و غبار امروز خوزستان بیان کرد: بر اساس اطلاعیه‌های هواشناسی خوزستان، گرد و غبار امروز هم از کانون‌های خارجی در عراق و هم از کانون‌های محلی ناشی می‌شود.

انتهای پیام/پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهواز، آلوده‌ترین شهر کشور در طولانی‌ترین روز سال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..