تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هزینه سنگین رونالدو برای اجاره رحم زن آمریکایی!

کریس رونالدو برای این که از زنی آمریکایی صاحب فرزندان دوقلو شود هزینه بالایی پرداخته است.

هزینه های رونالدو برای داشتن دوقلو!

در هفته‌های پیش برخی رسانه‌های خبری، داستانی جالب توجهی را منتشر كردند كه هنوز توسط شخصیت اصلی ماجرا، یعنی كریستیانو رونالدو تأیید نشده است.

گویا ستاره پرتغالی اخیراً پدر 2 نوزاد دوقلو شده است و با پرداخت هزینه‌ای و با اجاره كردن رحم یك خانم در آمریكا پدر شده. حالا رسانه‌های پرتغالی در گزارشی در مورد مبلغی كه كریس به این خانم پرداخت كرده مطلبی را منتشر كرده‌اند. بنابر این گزارش‌ها كریس 200 هزار یورو به خانمی كه وضع حمل این 2 نوزاد را برعهده گرفته پرداخته.

طبق گزارش منتشره در وب‌سایت  Cmjornal، بعد از تولد نوزادان، خانمی كه این نوزادها را در شكمش داشته، همه حق و حقوق آنها را به ستاره پرتغالی واگذار خواهد كرد‌؛ دقیقاً مثل آنچه كریس در مورد تولد پسر اولش، كریستیانوی جونیور انجام داد و در سراسر دنیا نیز رایج است.

این 2 نوزاد، یك دختر و یك پسر به نام‌های اوا و متئو هستند. در سال 2010 نیز كریس به صورت مشابهی اعلام كرد كه صاحب یك پسر شده كه حالا پسر او، كریستیانو جونیور 6 ساله است.

طبق گزارش رسانه‌های پرتغالی نوزادهای دوقلوی كریس در آمریكا به دنیا آمده‌اند و به زودی به اسپانیا منتقل خواهند شد و مادر كریس مسئولیت انتقال نوزادان به اسپانیا را برعهده خواهد داشت.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هزینه سنگین رونالدو برای اجاره رحم زن آمریکایی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..