تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توئیت جالب میدل ایست آی در مورد ولیعهدی محمد بن سلمان

میدل ایست آی در مورد ولیعهدی محمد بن سلمان توئیتی جالب را منتشر کرده است که می توانید در این خبر مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی العربیه روز گذشته در خبری فوری از برکناری «محمد بن نایف»، ولیعهد و وزیر کشور عربستان سعودی، از مقام خود و انتخاب محمد بن سلمان (وزیر دفاع این کشور) به عنوان ولیعهد جدید عربستان خبر داد، محمد بن سلمان -پسر ملک سلمان- پیش از این جانشین ولیعهد عربستان بود.

با انتصاب محمد بن سلمان به عنوان ولیعهد جدید عربستان، منصب قبلی او یعنی "جانشینی ولیعهد عربستان" که تنها برای او ایجاد شده بود، از فهرست مناصب سلطنتی حذف شد.

خبرگزاری میدل ایست آی (Middle East Eye) از جمله خبرگزاری هایی که در پوشش اخبار جنوب غرب آسیا توانسته است شهرت کسب کند در توئیتی جالب به انتخاب شدن محمد بن سلمان به ولیعهدی سعودی واکنش نشان داده است.

میدل ایست آی در آخرین توئیت خود نوشت است : همه منتظر یک کودتا علیه #قطر بودند اما #کودتا در درون خود عربستان روی داد

توئیت جالب میدل ایست آی در مورد ولیعهدی محمد بن سلمان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توئیت جالب میدل ایست آی در مورد ولیعهدی محمد بن سلمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..