تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مژده لواسانی با رئیس انجمن کارآفرینی در«بهترین شکل ممکن» گفتگو کرد

مژده لواسانی با رئیس انجمن کارآفرینی در«بهترین شکل ممکن» گفتگو کردبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «بهترین شکل ممکن» شب گذشته 31 خرداد با حضور آزاده داننده مدیر و کارآفرین حوزه فناوری اطلاعات و رئیس انجمن کارآفرینی زنان روی آنتن رفت.


در این برنامه آزاده داننده عضو شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور گفت: در زندگی هرگز کسب درآمد معیار انتخاب هدف و فعالیت‌هایم نبوده است، کار، زندگی من و زندگی، کار من است؛ این هر دو از هم جدا نیستند و همیشه تلاش کردم از هیچ‌کدام غافل نشوم.


وی با بیان اینکه همیشه دوست داشتم شغلی داشته باشم که بتوانم با افتخار درباره آن صحبت کنم و گامی در جهت پیشرفت و توسعه جامعه بردارم، به مسائل فردی کمتر توجه کردم و به نظرم مطلوبیت زمانی حاصل می‌شود که فرد بتواند در مسیری گام بردارد که ضمن کسب موفقیت فردی، نتایج و دستاوردهای توسعه‌ای داشته باشد.


داننده درباره فعالیت زنان در مشاغل مهم اجتماعی نیز گفت: زنان به دلیل زن بودن، توجهشان به جزئیات زیاد است، اگر این توجه هدایت شود و به‌افراط کشیده نشود، می‌تواند عامل بسیار مهمی برای مراقبت کسب‌وکار حرفه‌ای باشد؛ آن‌ها شاید در تصمیم‌گیری‌ها کندتر باشند اما ثابت‌قدم هستند و سلامت در تصمیم‌گیری‌شان مهم است.


وی افزود: زن‌ها همواره به همه‌چیز حتی کار مادرانه نگاه می‌کنند و این روحیه پیش برنده است.


داننده با بیان اینکه نقش اول هر زن در زندگی، مادری است، تصریح کرد: یک زن با هر میزان موفقیت، اگر در زندگی خانوادگی موفق نباشد، نمی‌شود موفق خواندش، معتقدم هرگز نباید به نقش مادری خللی وارد شود؛ به‌عنوان یک زن اولویتم در زندگی خانواده بوده و سعی کردم ازنقش‌های زنانه ام غفلت نکنم.


این کارآفرین موفق ادامه داد: متأسفانه امروز معضل بزرگی که در زنان و دختران جوان می‌بینم، این است که الگوی مناسبی برای برقراری تعادل و درک جایگاه واقعی خودشان به‌عنوان، همسر، مادر و یک کارشناس ندارند، متأسفانه افراط‌ و تفریط زیادی وجود دارد و من زنان بسیاری را می‌بینم که در کارشان موفق هستند اما برای اینکه به کارشان لطمه نخورد ازدواج نمی‌کنند یا بچه‌دار نمی‌شوند و این را یک اشتباه قطعی می‌دانم.


داننده گفت: نقش‌های خانوادگی یک زن ، جنبه‌ای از زندگی هستند که اگر از آن غفلت کنیم بعد دیگرمان هم تقویت نمی‌شود و حتماً به کاستی‌هایی بر خواهیم خورد.


وی در پاسخ به سؤال مژده لواسانی مبنی بر اینکه بهترین شکل ممکن زندگی از نگاه شما چیست؟ افزود: در این سن و سال رؤیاپردازی ندارم، تنها می‌توانم بگویم امروز از زندگی‌ام بسیار راضی هستم و اگر دوباره شروع کنم تلاش خواهم کرد با تلاش و سعی بیش‌تر همین مسیر را طی کنم. وضعیت الآن زندگی من شاید بهترین شکل ممکن نباشد اما شکل خوبی است.


«بهترین شکل ممکن» با اجرای مژده لواسانی و به‌تهیه‌کنندگی محمد سلوکی کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیماست که از شنبه تا چهارشنبه ساعت 21 پخش و ساعت 2:30 بازپخش می‌شود.

این برنامه به معرفی زنان تاثیرگذار در روند موفقیت‌های اجتماعی و فرهنگی می‌پردازد.«بهترین شکل ممکن» شامل بخش‌های متنوعی چون گزارش، گفت و گو، پخش ویدئو و عکس‌های ارسالی و ... است.


گفتنی است که آزاده داننده علاوه بر فعالیت‌های حرفه‌ای خود، در فعالیت‌های صنفی و اجتماعی نیز حضور دارد. او عضو هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، عضو شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و عضو انجمن زنان کارآفرین است و محیط کاری مجموعه ای که مدیریت می کند کاملا زنانه و موفق است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مژده لواسانی با رئیس انجمن کارآفرینی در«بهترین شکل ممکن» گفتگو کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..