تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری دو نفر از عاملان ترور ماموران مرزبانی در سال ۹۴

دستگیری دو نفر از عاملان ترور ماموران مرزبانی در سال ۹۴به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ؛حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد دادستان عمومی و انقلاب زاهدان، ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته قوه قضاییه با بیان اینکه دو نفر از عاملان ترور نیرو‌های مرزبانی در سال 94 دستگیر شدند، عنوان کرد:این دو نفر متهم جزو گروهک جیش الظلم بودند.

وی افزود: در خصوص درگیری ماموران امنیتی با گروهک انصار الفرقان در شهرستان چابهار نیز ۵ نفر دستگیر شدند که دو نفر اتباع بیگانه بودند.

موحدی‌راد بیان کرد: افراد به دادسرای ویژه مرکز استان انتقال شده و در اختیار دستگاه‌های امنیتی اطلاعاتی قرار گرفته‌اند و در اسرع وقت بعد از انجام تحقیقات تلاش خواهیم کرد هرچه سریع‌تر مراحل اجرا رای و حکم صادره را انجام دهیم.

انتهای پیام/ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری دو نفر از عاملان ترور ماموران مرزبانی در سال ۹۴»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..