تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرودگاه یاسوج دوماه تعطیل شد

فرودگاه یاسوج دوماه تعطیل شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ پژمان نیک اقبالی معاون عمرانی استانداری گفت:فرودگاه یاسوج به علت اجرای پروژه تطویل باند تا دو ماه آینده تعطیل شد.

وی افزود:تطویل باند فرودگاه از ۲۶۰۰ به ۳۴۰۰ متر یک تحول بزرگ در حوزه فرودگاه یاسوج است.

معاون عمرانی استانداری  بیان داشت: عملیات زیر سازی تطویل باند مراحل پایانی خود را می گذراند و عملیات آسفالت و روکش آسفالت باند قدیم و تعریض باند قدیم از ۴۵ متر به ۶۰ متر آغاز می شود.

نیک اقبالی اظهار داشت: با اتمام پروژه امکان فرود هواپیماهای متوسط در فرودگاه یاسوج فراهم می شود.

وی افزود: امیدواریم نیمه دوم سال ۹۶ نیمه طلایی برای پروازهای فرودگاه یاسوج باشد و برای افزایش تعداد پروازها و تطویل باند باید یک تا دوماه پروازها تعطیل شود.

نیک اقبالی بیان داشت: تعطیلی فعلی فرودگاه برای اجرای عملیات روکش آسفالت و پیشنهاد پیمانکار برای اجرای پروژه سه ماه تعطیلی است اما اگر کارشناسان تایید کنند این زمان به دو ماه کاهش می یابد.

وی افزود: بعد از توقف و اتمام پروژه شاهد تحول خوبی در فرودگاه خواهیم بود.

نیک اقبالی با بیان اینکه بابت این تعطیلی از مردم عذر خواهی می کنیم، گفت: ۲۳ میلیارد عملیات عمرانی فقط در بخش باند صورت گرفته که هزینه تطویل باند است و با پیشرفت خوبی که داشته ۸۰۰ متر به طول باند اضافه می شود.

وی بیان داشت: از این ۸۰۰ متر ۶۰۰ متر آن مورد استفاده قرار می گیرد.

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرودگاه یاسوج دوماه تعطیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..