تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقابت تراکتورسازی و استقلال برای جذب خالد شفیعی

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خالد شفیعی بازیکن فصل گذشته تراکتورسازی هنوز با مسئولان این تیم تبریزی به توافق نرسیده است ، براین اساس آبی پوشان پایتخت به دنبال جذب این بازیکن هستند تا خط دفاع خود را برای فصل آینده تقویت کنند. 

در حالی که گفته می شود شفیعی امروز با باشگاه استقلال قرارداد می بندد اما سرپرست تراکتورسازی نظر دیگری در این مورد دارد. 

کاظم محمودی سرپرست باشگاه تراکتورسازی درباره وضعیت خالد شفیعی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:خالد شفیعی خواهان دریافت مطالبات مالی سال های گذشته  و افزایش رقم قرارداد خود بود که آجرلو مدیر عامل تیم شروط این بازیکن پذیرفت و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این بازیکن امروز قراردادش را با تیم ما تمدید می کند. 

وی در باره اینکه باشگاه استقلال به دنبال جذب این بازیکن است، بیان کرد: من هم از طریق رسانه ها شنیدم که باشگاه استقلال قصد جذب خالد شفیعی دارد اما هواداران نگران نباشند چرا که ما شروط این بازیکن را پذیرفتیم و قرارداد این  بازیکن امروز تمدید می کنیم. 

سرپرست باشگاه تراکتورسازی در پایان خاطر نشان کرد: مذاکرات با خالد شفیعی به علت اختلافات مالی طولانی شد اما آجرلو مدیر عامل تیم تصمیم گرفت که مطالبات سالهای گذشته شفیعی را تسویه حساب کند تا این بازیکن قراردادش را با تیم ما تمدید کند. 

به هر حال باید دید کدامیک از دو باشگاه استقلال و تراکتورسازی  می توانند شفیعی را جذب کنند؟

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقابت تراکتورسازی و استقلال برای جذب خالد شفیعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..