تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دور جدید تمرینات تیم ملی روئینگ قایقرانی مردان آغاز شد

به گزارش خبرنگار گروه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،اردوی تیم ملی روئینگ مردان رده سنی بزرگسالان و جوانان در ۲ گروه در دریاچه آزادی و سد حسنلو نقده آغاز شد.این اردو تا ۲۱ تیرماه ادامه پیدا خواهد کرد.

نیکولا جیوگا مدیر تیم‌های ملی و سرمربی در دریاچه آزادی و طاهر کبوتری به عنوان مربی و نوروز علیمردان به عنوان سرپرست در نقده هدایت قایقرانان را بر عهده خواهند داشت.

امیرحسین محمود پور از گیلان و آرمین غلاف از همدان در بخش جوانان و محسن شادی، عاقل حبیبیان، اتابک پیشیار، فرهاد کربلائی قلی زاده، فرزاد کربلائی قلی زاده، وحید جوهری، میثم جوهری و افشار حیدری از آذربایجان غربی، خشایار عباس آبادی، سیاوش سعیدی، آراد سلیمان پور و حمیدرضا رضوانی از تهران و سیدمجتبی شجاعی، بهمن نصیری و مسعود محمدی در بخش بزرگسالان در اردوی دریاچه آزادی و رضا قهرمانی و میلاد اله وردیان از آذربایجان غربی، شیرزاد قادری از کردستان در بخش جوانان و یاسر جوهری از آذربایجان غربی، کژوان سلیمی از کردستان و پیام مطاعی از کرمانشاه در بخش بزرگسالان در اردوی نقده حاضر خواهند بود.

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دور جدید تمرینات تیم ملی روئینگ قایقرانی مردان آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..