تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«نامه‌های تاخورده» جهانگیری در مرحله راف کات اولیه

«نامه‌های تاخورده» جهانگیری در مرحله راف کات اولیهداریوش جهانگیری کارگردان سینما با اشاره به آخرین وضعیت ساخت «نامه‌های تاخورده» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: هم اکنون در حال انجام راف کات اولیه هستیم و تدوین اصلی و نهایی را به دلیل عدم بستن قرارداد با تدوینگر، پیش نبردیم.

وی افزود: این فیلم مورد علاقه من است و حساسیت زیادی نسبت به آن دارم. بدین جهت برای پیشبرد کارهای آن عجله‌ای ندارم و تدوین نیز از این قاعده مستثنی نیست.

این کارگردان درباره اکران «نامه‌های تاخورده» اظهار داشت: اکران این اثر در جشنواره سینما حقیقت خواهد بود. البته متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر نیز خواهیم بود و در صورت جواب مثبت از سوی مدیران آن را اکران خواهیم کرد.

گفتنی است؛ «نامه‌های تاخورده»، با محوریت حفظ و ترویج فرهنگ ایثار است.

این اثر به شکلی مبدعانه موضوع حج و زیارت و خانه خدا را با قهرمانان دفاع مقدس حج نرفته به نویسندگی و کارگردانی داریوش جهانگیری و تهیه کنندگی مشترک او با مهدی کریمی و با بازی جواد حمیدی روایت می کند.

قهرمان این داستان کارمند بازنشسته اداره ورزش، معلولان و جانبازان است که همزمان با بازنشستگی و حین تحویل اتاق به مسئول جدید، با بسته‌ای نامه جا مانده از زمان تعاون و دفاع مقدس روبرو می شود و ناگزیر بین رفتن و ماندن، به ملاقات صاحبان نامه‌‌ها می‌رود و سفر زیارتی و طواف او از کشورش آغاز می شود و ...

 

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««نامه‌های تاخورده» جهانگیری در مرحله راف کات اولیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..