تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این وسیله پر مصرف خانگی در کمین سلامتی شماست/ عوارض «پکیج های خانگی» را جدی بگیرید

این وسیله پر مصرف خانگی در کمین سلامتی شماست/ عوارض «پکیج های خانگی» را جدی بگیریدعلیرضا خیاط زاده فوق تخصص آسم و آلرژی در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آسیب‌های پکیج‌های خانگی اظهار کرد: این پکیج ها که برای گرم کردن آب و محیط خانه به کار می‌روند به دلیل سوختن ناقص و تولید گازهای مختلف می‌تواند باعث بروز آسیب‌های ریوی و حساسیت‌های مختلف در افراد شود.

وی عنوان کرد: شعله پکیج‌های خانگی در طولانی مدت باعث کاهش اکسیژن و آسیب رساندن به افرادی که مستعد مشکلات تنفسی و آلرژی هستند شده و همین مساله ممکن است بیماری افراد را حاد کند.

خیاط زاده ادامه داد: در اثر سوختن گازهای مختلف و شعله ناشی از فعل و انفعالات پکیج ممکن است حساسیت‌های تنفسی را برای افراد ایجاد کند و فضای خانه سنگین و باعث بروز مشکلات متعددی برای ساکنان آن و به خصوص افراد بیمار و دارای آسم شود.

وی با بیان اینکه گازهای متصاعد شده از پکیج‌های خانگی ممکن است تاثیر منفی بر روی بیماران قلبی و عروقی بگذارد و تنفس آنها را با مشکلاتی روبرو سازد، افزود: پکیج نصب شده در واحدهای آپارتمانی با تولید گاز مونواکسید کربن، اکسید نیتروژن و اکسید گوگرد، روی بصل‌النخاع که فرمان جریان خون را به قلب می‌دهد اثر بسیار مخرب داشته و با تشدید تنفس مونواکسید کربن، پیاز نخاع را تخریب و تنفس و ضربان قلب را قطع می‌کند.

خیاط زاده یادآور شد: گازهای ناشی از این پکیج‌ها سبب تحریک سیستم تنفسی در بیماران  شده و این مساله باعث تحریک مجراهای تنفسی می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این وسیله پر مصرف خانگی در کمین سلامتی شماست/ عوارض «پکیج های خانگی» را جدی بگیرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..