تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهپیمایی روز قدس رسم دیرینه ماه مبارک رمضان است

آتش تقی‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

راهپیمایی روز قدس رسم دیرینه ماه مبارک رمضان استآتش تقی‌پور بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص اهمیت برگزاری راهپیمایی روز قدس و حضور مردم به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: به هرحال این اتفاق مهم جزو رسوم ماه مبارک رمضان شده که مردم جمعه آخر این ماه مبارک را علیه رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی فریاد اعتراض سر می‌دهند و راهپیمایی می‌کنند.

وی افزود: فی نفسه راهییمایی روز قدس خوب است؛ چرا که مردم را به صورت مجتمع و با وحدت بخشی خاص برای حمایت از مظلومان جهان به خیابان‌ها می‌آورد. امیدوارم این اتفاق مهم خیر باشد.

 

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهپیمایی روز قدس رسم دیرینه ماه مبارک رمضان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..