تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرزبانان به تجهیزات مدرن مجهز می‌شوند

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم ما تقویت کنترل و انسداد مرزها است، اعلام کرد: یکی از برنامه های مهم ما، تقویت کنترل و انسداد مرزها از طریق واگذاری تجهیزات مدرن و پیشرفته به مرزبانان است.

سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از نوار مرزی شمال استان سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز در بازدید از پاسگاه های نوار مرزی از نزدیک وضعیت یگان ها را بررسی کردیم. همکاران ما با روحیه خوب آمادگی کامل برای انجام ماموریت های محوله را دارند و این آمادگی در سراسر استان مشهود است.

وی گفت: یکی از برنامه های مهم ما، تقویت کنترل و انسداد مرزها از طریق واگذاری تجهیزات مدرن و پیشرفته به مرزبانان است.

فرمانده ناجا تصریح کرد: با تعامل و هماهنگی مطلوب سپاه پاسداران، بسیج و نیروی انتظامی، وضعیت امنیتی استان سیستان و بلوچستان بسیار مطلوب است و به تازگی طی چند عملیات بزرگ، افراد تروریست معدوم شدند. با دلاورمردی‌ها، این آرامش و نظم باقی می‌ماند و ارتقاء می‌یابد.

اشتری با بیان اینکه همکاران ما در مرزبانی و انتظامی سیستان و بلوچستان با آمادگی کامل به اجرای ماموریت‌ها می‌پردازند، گفت: مردم استان در کنار همکاران ما زندگی توأم با آرامش را دارند در حقیقت مرزبانان اصلی، خود مردم هستند و همکاری خوبی نیز با نیروهای پلیس دارند و این همکاری باعث ارتقای امنیت استان شده است.

وی با بیان اینکه، آمادگی بسیار بالایی در نیروهای مستقر در استان وجود دارد، افزود: هر زمان گروهک‌های تروریستی برنامه‌ریزی کنند، حتما با اقدامات به موقع و پاسخ کوبنده نیروهای ما مواجه خواهند شد.

اشتری با اشاره به کشفیات مواد مخدر در سال جاری، یکی از ماموریت های ناجا را مقابله با ورود مواد مخدر به کشور عنوان کرد و گفت: در سال 95 نسبت به سال گذشته، کشفیات موادمخدر بیش از 30 درصد افزایش داشته که بیشتر این کشفیات از شرق کشور بدست آمده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرزبانان به تجهیزات مدرن مجهز می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..