تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان اکران «فصل نرگس» مشخص شد

اکران «فصل نرگس» بعد از «رگ خواب» در گروه سینماهای حوزه هنری آغاز خواهد شد.

به گزارش سینماخبر :  فیلم «فصل نرگس»؛ این فیلم به نویسندگی و کارگردانی نگار آذربایجانی و تهیه‌کنندگی سحر صباغ سرشت پس از پایان یافتن «رگ خواب» اکران خود را آغاز خواهد کرد.


«فصل نرگس» دومین فیلم نگار آذربايجانی اثری پربازیگر و پرلوكيشن است كه قصه‌ای انسان دوستانه و عاشقانه را در قالب داستانی اميدبخش روايت می‌كند.


فیلم اثری پربازیگر است و از جنوبی‌ترین نقطه تهران تا شمالی‌ترین منطقه پایتخت را به تصویر كشيده است.


يكتا ناصر، ريما رامين‌فر، پژمان بازغی و امير آقايی بازيگران اصلی فيلم به شمار می‌روند و حضور چهره‌هايی همچون گوهر خيرانديش، شايسته ايرانی، محمدرضا هدايتی ، صالح ميرزاآقايی، شيرين اسماعيلی و شبنم گودرزی بازیگران«فصل نرگس» را تشکیل می‌دهند.


همچنين رضا يزدانی، همايون ارشادی، عليرضا خمسه و ژاله صامتی در صحنه‌ای از فيلم به صورت افتخاری در نقش خودشان حضور دارند.

 

حمیدرضا عارف سرمایه‌گذار و مجری طرح فيلم سينمايی «فصل نرگس» مي‌باشد.


بنياد سينمايی فارابی و موسسه فرهنگی، هنری آواي هنر سلامت نيز از فيلم «فصل نرگس» پس از ساخت و توليد با توجه به ارزش‌های موضوعی مفهومی و محتوايی فيلم حمايت كرده‌اند.


پخش داخلی فیلم سینمایی «فصل نرگس» بر عهده موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز حوزه هنری است.

 منبع: باشگاه خبرنگاران

 


«امکان مینا» از شبکه یک سیما پخش می‌شود

 

نشان درجه يك هنر به گوينده راديو تهران اهدا شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان اکران «فصل نرگس» مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..