تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای آهنگ «ای ایران» در خندوانه توسط پویا امینی

رامبد جوان در برنامه شب گذشته «خندوانه» میزبان پویا امینی بازیگر سینما و تلویزیون بود.

به گزارش سینماخبر :   شب گذشته پویا امینی مهمان خندوانه بود. در ابتدای برنامه استاد کهنمویی پیرامون موضوع تبلیغات استندآپ کمدی خود را اجرا کرد.

در ادامه رامبد جوان درباره چگونگی دعوت از پویا امینی توضیح داد: ما یک گربه داریم و یک روز که در حیاط دنبال این گربه بودیم، شخصی مرا صدا کرد که آن فرد پویا امینی بود. او از ساختمان کناری دکور مرا صدا می‌کرد سپس با هم احوالپرسی کردیم و من برای حضور در برنامه از وی دعوت کردم.

 

پویا امینی بعد از ورود و سلام با حاضرین استودیو و بینندگان برنامه درباره فعالیت اخیر خود گفت: مشغول یک مینی سریال بودم که چند روز پیش تمام شد و در حال گپ زدن پیرامون یک فیلم سینمایی هستم.

 

جوان در خصوص اینکه شما خیلی کار می‌کنید اما، کمتر دیده می‌شوید، سوال کردو امینی پاسخ داد: خودم این طور فکر نمی‌کنم.

 

در ادامه جوان از مخاطبان درباره آخرین سریال امینی سوال کرد که بیشتر حاضرین در استودیو از سریال به یادماندنی «خط قرمز» نام بردند.

 

امینی در خصوص این سریال خاطره‌ای تعریف کرد: خط قرمز یک اتفاق ویژه‌ای بود با اینکه زمان پخش آن هشت شب سه‌شنبه‌ها بود اما خیابان خلوت بود و حدود97 درصد در ایران و91 درصد تهران بیننده داشت.

 

وی ادامه داد: قرار بود مسیر جاده را فیلمبرداری کنیم به همین خاطر از گروه جدا شدیم و شش تا پسر جوان سوار بر پاترول قرمز جاده چالوس می‌رفتیم چند بار جلوی ما را نگه داشتند و گفتند چرا شما این طوری بیرون آمدید (خنده) و  باعث عجیب‌شان بود.

 

پویا امینی در ادامه در خصوص اینکه به همراه یکی از دوستانش یک خانه کودک دارند و همسران آنها خانه کودک را مدیریت می‌کنند، صحبت کرد.

 

در بخش دیگر به درخواست جوان، امینی ترانه‌ای را خواند و این بازیگر آهنگ «ای ایران» مرحوم نوری را خواند البته در رفت و برگشت رسانه‌ای امینی آن را یک بار دیگر با موسیقی اجرا کرد.

 

پویا امینی در بخش دیگر برنامه پیرامون تیم فوتبال ستارگان صحبت کرد و اینکه آنها در طول سال با تیم‌های منتخب بازی می‌کنند و هزینه آن را به کارهای خیر هدیه می‌کنیم.

 

به دلیل اینکه پویا امینی می‌خواست در بازی تیم ستارگان حاضر شود، رامبد جوان در پایان سوالات کوتاه از بازیگر سریال «خط قرمز» پرسید.

 

پویا امینی در پایان از همه معلم‌های خود تشکر کرد که در این سال‌ها به او آموختند همچنین برای خوشحالی افراد بیرون از «خندوانه» سه کودک را به خانه کودک خودشان دعوت کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران


«امکان مینا» از شبکه یک سیما پخش می‌شود

نشان درجه يك هنر به گوينده راديو تهران اهدا شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای آهنگ «ای ایران» در خندوانه توسط پویا امینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..