تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




الاهلی محل میزبانی از پرسپولیس را انتخاب کرد

صراط: پس از انتخاب مقسط به عنوان زمین‌ بی‌طرف از سوی باشگاه الاهلی عربستان، یک روزنامه عربستانی از موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا با این موضوع خبر داد.

به گزارش تسنیم، به نقل از روزنامه المدینه عربستان،کنفدراسیون‌ فوتبال آسیا با انتخاب عمان به عنوان محل بازی‌های تیم‌های پرسپولیس و الاهلی عربستان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان موافقت کرد.

باشگاه پرسپولیس 2 روز قبل به صورت رسمی عمان را به عنوان محل میزبانی بازی رفت از الاهلی عربستان معرفی کرد و سران تیم حریف نیز همین کشور را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کردند.

بنا به نوشته روزنامه المدینه عربستان ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط، پایتخت عمان محل برگزاری 2 بازی رفت و برگشت پرسپولیس و الاهلی خواهد بود.دیدارهای رفت و برگشت این 2 تیم در روزهای 31 مرداد و 21 شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «الاهلی محل میزبانی از پرسپولیس را انتخاب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..