تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش خیابانی «سیلی» در شهرستان نور به اجرا درمی‌آید

گروه فرهنگی: از سوی گروه هنرى سولاره نمایش خیابانی «سیلی» به نویسندگی و کارگردانی «سیدحسین حسینی» دوم خرداد ماه به مناسبت روز جهانی قدس در شهرستان نور به اجرا درمی‌آید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران از سوی گروه هنرى سولاره نمایش خیابانی «سیلی» در شهرستان نور به نویسندگی و کارگردانی «سیدحسین حسینی» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و  کانون بسیج هنرمندان شهرستان نور ماه ساعت 10.30  صبح جمعه دوم خرداد به مناسبت روز قدس در این شهرستان به اجرا در می آید.
این  نمایش به ماجرای رزمنده مدافع حرم می پردازد که به روایت  خاطرات دوستان همرزم خود  و علت حضور خود در مقابله با داعش را می پردازد تا اینکه با  پیروی از ولایت فقیه و با اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه سیلی محکمی بر گوش دشمن بزند.
در این نمایش «سیدحسین حسینی» به ایفای نقش می‌پردازد و  «عبدالرضا رشیدی» به عنوان مشاور هنری،« پارسا شجاع» به عنوان  مسئول موسیقی،« ام لیلا محمودزاده» به عنوان طراح لباس  و «سیده رقیه حسینی»  به عنوان طراح صحنه  در این نمایش همکاری دارند.
نمایش خیابانی «سیلی» در شهرستان نور به اجرا درمی‌آید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش خیابانی «سیلی» در شهرستان نور به اجرا درمی‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..