تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطعام نیازمندان با نام امام حسین(ع) در هند + عکس

سازمان غیر انتفاعی «حسین کیست» در هند حدود 150 هزار غذا در طول ماه مبارک رمضان با هدف بزرگداشت امام حسین (ع) میان نیازمندان در 30 شهر این کشور توزیع کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «milligazette»، سازمان «حسین کیست» در سال 2012 برای افزایش شناخت امام حسین (ع) تاسیس شد و توسط داوطلبان جوان با هدف کمک به بهتر شدن زندگی مردم بومی بدون در نظر گرفتن مذهب در راستای بزرگداشت یاد حسین بن علی (ع) اداره می شود.

این سازمان شعبه هایی در شهرهای مختلف دنیا دارد و تمام شعبات در طول سال برنامه های خیریه برگزار کرده و به نام امام حسین (ع) به مردم نیازمند کمک می کنند.

برنامه های سازمان شامل اطعام مردم محروم، اهدای خون، حمایت از سالمندان و برنامه های دیگر خیریه است.

عقیده سازمان حسین کیست این است که داستان برجسته از خود گذشتگی و ایثار امام حسین آگاهی مردم را بالا می برد.

سال گذشته این سازمان حدود 75 هزار غذا را میان مردم نیازمند در 18 شهر توزیع کردند.

اعضای سازمان با اعتقاد به اینکه امام حسین (ع) تنها به مسلمانان خدمت نکرده است و ایثار او متعلق به تمام ادیان و مردم آزاده دنیا است، روز کریسمس در هر سال شیرینی، گل رز و کارت پستال میان مسیحیان توزیع می کنند.
اطعام نیازمندان توسط سازمان «حسین کیست» در هند

اطعام نیازمندان توسط سازمان «حسین کیست» در هند

اطعام نیازمندان توسط سازمان «حسین کیست» در هند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطعام نیازمندان با نام امام حسین(ع) در هند + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..